חברות ניקיון בתל אביב

 

←  לחץ כאן למעבר לדף – חברת שמירה בתל אביב  →

 

ניקיון משרדים בתל אביב עושים עם קבוצת אופק.
מעוניין בפרטים בנוגע לניקיון המשרד שלך או בקבלת הצעה?
השאר פרטים או התקשר למספר שבתיבת הצור קשר לשמאלך ←

מתי זקוקים לשירותי ניקיון משרדים בתל אביב?

לפני שנמנה את מאפייני שדה המשחק בתל אביב, חשוב להסביר מעט על שירותי הניקיון וחשיבותם. אם כך, ברור כי זהו מונח רחב בכל קנה מידה. תחתיו אפשר לכלול ניקיון של מטבחים או חדרים, חלונות או רהיטים, וכן הלאה. כמו כן, הרי שישנן גם פעולות משלימות רבות, דוגמת פוליש (הברקה), הדברה, חיטוי ועוד. חברות ניקיון בתל אביב

שירותי ניקיון יסודיים מהווים, בעיקרו של דבר, נחלתם של מוסדות ציבוריים או בתי עסק. בהם, יש שטח נרחב שיש לנקות, ופוטנציאל לכלוך עצום עקב התנועה הרבה. כמו כן, הרי שנדרשות שעות עבודה רבות וציוד מתאים, שאין לרוב שאנשים המבלים שם את זמנם. עם זאת, יש להדגיש כי שירותי ניקיון נדרשים לא פעם גם במגזר הפרטי, בעיקר ב"פרוייקטים" נרחבים של ניקיון- למשל, לאחר אכלוס או לקראת אירוע מיוחד.

 

התמונה בתל אביב: לא מעט שחקנים

על פי הרשימה המקוונת של דפי זהב, בתל אביב ניתן למצוא לא פחות מאשר 84 חברות אשר מציעות שירותי ניקיון כאלה או אחרים. ברוב המקרים, פנייה לאחת מהן עשויה להיות המפתח בדרך לניקיון מופתי וללא רבב. אבל, וזה אבל גדול, חשוב לזכור כי בדומה לתחומים אחרים, הרי שאין דינה של חברת ניקיון אחת דומה לאחרת.

ראשית, תחומי ההתמחות. ישנן חברות אשר מתמחות בסיוע לבתי עסק, ולא בהכרח מציעות פתרונות למגזר הפרטי. על אותו עיקרון, חברות מסוימות יהיו אידיאליות בניקוי לאחר שיפוץ, בעוד אחרות יתמחו בטיפול בנזקי שטפונות. בדרך לבחירה המושכלת, יש לבחון את רשימת השירותים של החברה, כוח האדם שלה, מעגל הלקוחות ועוד. מכאן, ניתן להסיק לא מעט על טיבה, נקודה שנבחן לעומק מיד.

 

כך בוחרים בחברות הטובות יותר

ניקיון משרדים בתל אביב - קבוצת אופק יש לציין כי חברות ניקיון בתל אביב יכולה להיראות מצוין על הנייר, אבל המציאות בשטח עלולה להיות שונה בעשרות מונים. כך, החברה עשויה להכריז בריש גלי על מומחיות בניקיון  משרדים, למרות שנדיר שהיא אכן מבצעת זאת בפועל. כאן מגיעים לנקודה חשובה נוספת, והיא המוניטין של חברת הניקיון- מפתח נוסף בדרך לבחירה המושכלת בחברת שירותי ניקיון למשרדים שלכם

לפני שבוחרים חברת ניקיון, חשוב מאד לדעת מה הלקוחות שלה חושבים עליה. זה יכול להיות מכר או קולגה אשר השתמש בשירותיה, או אפילו גורם אנונימי באחד מהפורומים האינטרנטיים המוקדשים לתחום. ברור כי יש לקחת בערבון מוגבל חלק מחוות הדעת האלה, אך הן יכולות לסייע לבנות תמונה, ולו חלקית, של חברת הניקיון.

כמו כן, רצוי להיפגש עם אנשי החברה, ולראות איזה מענה הם מציעים למשימה הספציפית הזו. ייתכן שהחברה מצוינת, אלא שהיא לא יכולה לבצע את הניקיון המסוים הזה, פשוט מכיוון שאינה זמינה בתאריך הנקוב, או עקב כך שאין לה ציוד הנדרש למשימה.

 

חשיבותם של שירותי ניקיון מקצועיים

על מנת ליהנות משירותי ניקיון משרדים בתל אביב יש לבחור תחילה בחברה מקצועית, מנוסה ואמינה. זאת מאחר ועובדי החברה מנקים לא פעם משרדים לבדם ולאחר שעות העבודה, ובאים במגע עם חומרים רגישים, יקרי ערך ומסווגים. לכן, קיימת חשיבות מרובה לבחירת אנשי מקצוע איכותיים ומהימנים שבידיהם ניתן להפקיד את מפתחות המשרד בבטחה, ובידיעה שכל חומר לא יילקח, ידלוף או ייגנב, וגם יטופל בתשומת לב ובזהירות ויושב למקומוו הנכון.

כמו כן, ישנה משמעות גדולה להתחייבות החברה לספק עובדים קבועים, ובמידת הצורך גם עובדים חלופיים אשר יקפידו על ניקיון שוטף של המשרדים על פי צרכי המזמין, ללא חיסורים וחריגות. מלבד זאת, מומלץ לתת עדיפות לחברת ניקיון המסוגלת לספק את הגמישות הנחוצה במצבים חריגים בהם יש צורך בעובדים מעבר לזמנים הרגילים, וגם במקומות אחרים שמחוץ למשרד, כמו בפגישות עסקים, כנסים, מסיבות ואירועים של החברה.

ניקיון יסודי מאלף ועד תו

 

 חברה המספקת שירותי ניקיון מקצועיים תדאג לניקיון יסודי של המשרד מבלי לעגל פינות או לטאטא מתחת לשטיח, תרתי משמע. החברה תספק ניקיון יסודי מאלף ועד תו, החל בשטיפת כל חללי המשרד, שאיבת אבק מהשטיחים, ריקון פחים, ניקוי חדרי שירותים ומטבח, שטיפת כלים, ניקוי מדפים ושולחנות, וניקוי ציוד אלקטרוני כמו מחשבים ומדפסות.
כמו כן יסופקו ניקוי וילונות, ריפודים, הברקת חלונות וניקוי מסילות, ניקיון דלתות וחדרי מדרגות, והשקיית עציצים. יש לציין כי חברות מקצועיות יספקו עוד שירותים מיוחדים בהתאם לצורך, כמו ניקוי יבש, עבודות תחזוקה ושיפוץ קלות, ניקוי חלונות בגובה, חיטוי והדברה ושירותי ליטוש ופוליש לרצפות המשרד.

ליטוש ופוליש לרצפות המשרד כחלק מעבודות ניקיון

 

ניקיון משרדים בתל אביב

אחת למספר חודשים, וכחלק אינטגראלי מעבודות הניקיון, יש לדאוג לליטוש והברקת רצפות המשרד. חשוב לדעת כי ליטוש רצפות הינו הליך מורכב הדורש ידע וכלים מקצועיים, תוך התאמה מדויקת לסוג הריצוף. למעשה קיימים מספר סוגי פוליש וכל סוג נועד לרצפות מסוימות, כאשר על סוגי הפוליש העיקריים נמנים פוליש ווקס המיועד למגוון גדול של אריחים, פוליש קריסטל המיועד לריצוף אבן ושיש, ופוליש אקרילי המונע מוליכות ומיועד לאזורי ריצוף בעלי שחיקה גבוה.

תוצאות עבודות הליטוש הינן מיידיות ונראות לעין, ומשדרגות כל משרד וחלל בהחזירן לרצפות את ברקן המקורי עם מראה רענן ויוקרתי.

אז למה מתל אביב?

ההמלצה הברורה לכל אדם המתגורר או עובד בתל אביב היא לבחור אך ורק בחברת ניקיון אשר פועלת באופן קבוע באותו האזור. יש לכך מספר סיבות: חברות אלה, מיותר לציין, יכירו את העיר לעומק. לא רק מבחינת דרכי ההגעה לכל מקום, אלא גם ביחס לסוגיות דוגמת אופי הבנייה, הקשיים בתחזוקה וכן הלאה.

כמו כן, הרי שחשוב מאד שהמרחק לא יהווה פקטור מרכזי. לעיתים, נדרשת פעילות שוטפת של חברת הניקיון, לרבות מספר פעמים בשבוע. ברור שהתהליך יהיה פשוט ומהיר יותר כשאנשיה לא צריכים לגמוע עשרות קילומטרים מדי יום.