1

!אופק – חברת ניקיון במרכז

מאפיינים ייחודיים שונים של כל פעילות יכולים להשתנות מאזור לאזור, בהתאם לדרישות הייחודיות של כל מקום. כך, כאשר מדובר בחברת ניקיון במרכז – הדרישות הבסיסיות עולות באופן משמעותי, וזאת משום שחלק זה בארץ מאופיין בקצב פעילות הרבה יותר גבוה מהרגיל. באופן כללי – הוא לעולם אינו ישן, ולכן השירותים צריכים להיות מסופקים בהתאם, כלומר במהירות, ביעילות ותוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. במילים אחרות, בסביבות שונות במרכז הארץ הכל צריך להתבצע ברמה ובאיכות הגבוהות ביותר בכל ההיבטים, החל מכוח האדם ועד לריח של חומרי הניקוי שבהם משתמשים בבתים פרטיים ובעסקים שונים במרכז הארץ.

לפרטים נוספים וקבלת הצעה לחצו כאן וצרו עמנו קשר

כיצד שירותי ניקיון משתנים בכל רחבי מרכז הארץ?

על מנת לספק את השירותים הטובים ביותר בכל תחום במרכז הארץ, יש ליצור סביבה תפעולית יעילה ומקצועית, שמאפשרת לא רק לדאוג לאווירה נקייה ותקינה במקום שמנקים, אלא גם לעשות זאת במהירות הנדרשת, תוך הקפדה על לוח זמנים מתאים. חשובה גם היכולת ליצור אווירה נעימה בכל עת, גם כאשר המנקים אינם נמצאים במקום. הדבר מתאפשר באמצעות מיומנות גבוהה בביצוע העבודה והכשרה מתאימה שניתנת לעובדים על בסיס הדרישות כלפי שירותים המוענקים במרכז הארץ התובעני והיוקרתי. קבוצת אופק מבצעת עבודות ניקיון במרכז הארץ באופן איכותי ומובהק, כולל צוות שנמצא במקום ומתפעל את כל המעורבים בצורה המאפשרת פעילות תקינה.

בין הלקוחות שלנו:

חברת ניקיון במרכז

המרכיבים של שירותי ניקיון ברמה גבוהה

על מנת לספק לבית העסק את כל התנאים הדרושים להצלחה ולשגשוג, יש להבין מהם המאפיינים הבסיסיים ביותר של שירותי ניקיון מתקדמים:

· מנקים מנוסים ואדיבים – אסור להמעיט בחשיבות המקצועיות של מומחים בתחום הניקיון. מדובר בעבודה תובענית שדורשת הקפדה על פרטים קטנים ויכולת לעבוד באופן יעיל לאורך זמן. כמו כן, פעמים רבות העבודה מבוצעת כאשר יש אנשים בבניין, ומכאן הדרישה ליחסי אנוש טובים.

· חומרי ניקוי ואביזרי ניקוי איכותיים – חברת ניקיון ברמה הגבוהה ביותר תמיד מקפידה לבדוק את הביצועים של כל חומרי הניקוי והאביזרים המשמשים את עובדיה, על מנת לספק את התוצאות הטובות ביותר. חומרי הניקוי צריכים להיות בעלי ריכוז מתאים, ריח נעים ומרכיבים נוספים (הענקת מראה מבריק, דחיית חרקים וכן הלאה). יעילות האביזרים משפיעה גם על איכות העבודה וגם על יעילותה.

· תחלופת אנשי מקצוע מספקת – על מנת שלא ייווצר מצב שהמנקה הקבוע יצא לחופשה ואין מי שיבצע את העבודה במקומו – על חברת הניקיון להיות מספיק גדולה על מנת לתת מענה גם לבעיה כזו.

חברת אופק מ.ב – חברה לניקיון ואחזקה בע"מ דואגת לספק את כל שירותי הניקיון החיוניים במרכז הארץ ברמה הגבוהה ביותר ותוך הקפדה על כל הפרטים הקטנים.

חברת ניקיון במרכז   חברת ניקיון במרכז

שירותים נלווים חיוניים

כאמור, אזור מרכז הארץ מאופיין בפעילות ערה שדורשת מענה מהיר, ופעמים רבות יש צורך להשקיע מאמצים מיוחדים ורבים יותר על מנת לספק את השירות האיכותי ביותר. קבוצת אופק עושה זאת בשמחה וגם מספקת מגוון רחב של שירותים איכותיים ובלתי מתפשרים, המתאימים באופן ספציפי לצרכים של בעלי עסקים או בעלי בתים עסוקים מאוד במרכז הארץ. קבוצת אופק דאגה להתאים אם היצע השירותים שלה לצרכים ולדרישות של לקוחות שונים במרכז הארץ, והיצע זה כולל את האפשרות לבצע הליך ניקיון מורחב הכולל גם חניונים, דאגה לאזורי הסעדה – עבודה הדורשת גישה הרבה יותר זהירה ובטיחותית ויחד עם זאת הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר לשם שמירה על היגיינה מקסימלית. היתרון המובהק של קבוצת אופק נעוץ בעובדה שהחברה מספקת גם שירותי אבטחה מתקדמים, כך שניתן להגיד בבטחה שהחברה דואגת לכך שכל שטח יהיה נקי ומוגן באותה המידה.

מאפיינים נוספים של ניקיון מתקדם במרכז הארץ

על מנת ליצור את התנאים הטובים ביותר לשהייה בבית או בבית עסק כלשהו, חשוב מאוד להתאים את השירותים המדוברים גם לכל לקוח ולקוח, ולשם כך נדרש גם צוות עובדים יציב ואיכותי במיוחד. קבוצת אופק השקיעה את מלוא המאמצים ביצירת הרכב כוח האדם המושלם לביצוע כל המטלות הדרושות לבית עסק או לבית פרטי בעל פעילות נרחבת ביותר. יתר על כן, ההיצע של קבוצת אופק הולך וגדל. כך, החשיבות של הענקת שירותים מיוחדים וערך מוסף מעבר לצרכים הבסיסיים שחברת ניקיון עונה עליהם עולה לקדמת הבמה ומאפשרת להפיק את המרב מחברה אחת. ניתן לראות בכך מאפיין מובהק של הדרך שבה מתנהלים הדברים בשוק השירותים הישראלי המיוחד הקיים במרכז הארץ. כיוון שמדובר במקום שבו מרוכזים בתי עסק רבים, חברות הפועלות בתחומים שונים בו-זמנית ונזקקות לסיוע מגוון – חברות ניקיון פשוטות אינן עונות על הדרישות הללו, ולכן קבוצת אופק עושה את כל מה שביכולתה על מנת לספק את השירות המגוון והיעיל ביותר לכל אחד מלקוחותיה.

ניקיון לעסקים – החיסכון קובע

יש לא מעט חברות ניקיון במרכז, ועובדי ניקיון שניתן לשכור את שירותיהם. ובכל זאת, אם יש משהו שמומלץ להוציא לחברה חיצונית זה ככל הנראה שירותי הניקיון של העסק שלכם. ברוב העסקים הקטנים במרכז, לפחות בעסקי המסעדנות והמזון, האלו העובדים המבצעים עבודה שוטפת אשר ניגשים למלאכת הניקיון בתחילתו וסופו של יום.

חברה חיצונית תוריד את האחריות הזו, הנחשבת לעיתים קרובות כעול, מכתפי העובדים, אשר יהיו יעילים יותר וששים יותר לקראת יום עבודה, מה שישפר משמעותית את תפקוד העסק שלכם, ויחסוך לכם כסף בטווח המיידי והרחוק כאחד.

על מנת לתפקד באופן איכותי בכל שלב ושלב בחיי העסק, יש למצוא את הספקים האיכותיים ביותר בכל היבטי הפעילות, וזאת על מנת להבטיח שכל הליך יבוצע בצורה תקינה. הניקיון משחק תפקיד חשוב ביותר בתפקוד של כל בית עסק, משום שהוא משפיע גם על העובדים וגם על האנשים שמבקרים בבית העסק למטרות שונות: לקוחות, שותפים עסקיים ונציגים של רשויות שונות או של סוכנויות פרטיות בעלות השפעה. המראה הנקי והאסתטי של בית העסק עשוי לתרום לא רק לתחושה הנעימה, החשובה לכל אחד מהעובדים, אלא גם להצלחה הכללית. זאת משום שבאווירה נעימה ונקייה – השפע מגיע בקלות רבה יותר מאשר בסביבה מוזנחת.