ניקיון משרדים

חברת ניקיון למשרדים

בכל יום ויום, העובדים מגיעים למשרד ומבלים בו שעות רבות. ניקיון וטיפוח המשרד תתרום להרגשה הטובה ולמורל הגבוה של העובדים ותעשה רושם על מבקרים מבחוץ בהם לקוחות או משקיעים. על מנת לשמור על חזות מכובדת ומטופחת חשוב לנקותם באופן יסודי על בסיס יומיומי.
הדרך היעילה ביותר כיום לניקיון משרדים היא להיעזר בשירותי חברה המתמחה בתחום, אשר מספקת מענה מקצועי, מקיף ויסודי. יש משרדים בהם עובדים מעט אנשים שבהם מתבצע הניקיון בשעות הערב, אחרי שהעובדים עוזבים, ובמשרדים קטנים במיוחד, שירותי הניקיון הם אפילו לא מדי יום. לעומת זאת, משרדים עם עשרות עובדים ומעלה, לרוב מצריכים שירותי ניקיון במהלך היום בנוסף לניקיון יסודי יותר בשעות הערב.
לנו בחברת אופק יש ניסיון רב שנים באספקת שירותי ניקיון למשרדים, מתחמים עסקיים או תעשייתיים. בהתאם לצורך של המשרד שלכם, אנחנו נתאם מולכם את השירות המתאים לכם ביותר!

 

התאמת שירותי הניקיון לאופי המשרד

חשוב שתקבלו את שירות הניקיון שמתאים למשרד שלכם. השירותים שאנחנו מספקים הם גמישים, אנחנו יכולים לספק צוות ניקיון שיעבוד לאורך כל שעות היום או לחילופין מנקים ומנקות שיעבדו אך ורק בשעות אחר הצהרים והערב כשהמשרדים ריקים. אנחנו ערוכים גם להתמודד עם אירועים זמניים לדוגמא, אם המשרד שלכם צפוי לארח סמינר או ישיבת דירקטוריון ואתם מעוניינים שבתאריכים ספציפיים צוות הניקיון יעבוד יותר שעות או בצוות מתוגבר, זה אפשרי. אנחנו כאן בשבילכם.

סביבת עבודה נטולת אבק

משרדים סגורים שאינם מאווררים באופן שוטף נוטים לצבור הרבה אבק, וחשוב לזכור כי רבים מבין האנשים הינם רגישים לקרדית האבק. לכן שמירה על סביבת עבודה נקייה באופן שוטף תמנע אלרגיות ותחלואים בקרב עובדי המשרד. יש לוודא כי חברת הניקיון תנקה את האבק בכל יום ממשטחי העבודה שבמשרד, כדוגמת שולחנות ומדפים, אך גם שטיחים חשוב לשאוב ולנער מחוץ למשרד באופן יומיומי. מאידך, קלסרים ומחברות יש לנקות מאבק לפחות אחת לשבוע, ובתוך כך להקפיד על החזרת הקלסרים למקומם באופן מסודר בתום הניקיון.

זהירות תכנים רגישים !

ניקיון משרדים כולל גם ניקוי של חומרי עבודה וציודים רגישים ויקרים, המכילים מידע חיוני ואף סודי של החברה. חשוב לבחור, לפני הכל, חברת ניקיון משרדים אמינה ואחראית שניתן לסמוך עליה. עובדיה לרוב ינקו את המשרד בתום שעות העבודה כשהמקום ריק מאדם, וחשוב להבהיר ולוודא שלא יתעסקו בתכנים לא להם.
כמו כן, עליהם לנקות את המשרד תוך מתן תשומת לב מיוחדת לציוד רגיש ויקר כדוגמת מחשבים, ריהוט ומכונות צילום. יש לציין כי מקלדות וטלפונים נחוץ לנקות באופן יומיומי, מאחר ומחקרים לא מעטים בנושא מעידים שמרבית החיידקים במשרד מצטברים על מכשירים אלו.

שירות מלא ומקיף

בחרו בחברה שמספקת שירותי ניקיון כוללים. במקום לעבוד מול מספר חברות ניקיון, הדרך המומלצת ביותר לחיסכון באנרגיה, זמן וכסף היא לעבוד מול חברה אחת שמספקת את כל השירותים. הכוונה היא למשל לניקיון החלונות, ניקיון המשרדים, ניקיון המסדרונות, ניקיון לאחר שיפוץ המשרד ועוד. ערכו רשימה של כל סוגי הניקיון והסדר שאתם זקוקים להם, עברו עם הנהלת החברה או שירות הלקוחות שלה על כל סעיף וסעיף וודאו כי אכן יספקו לכם את השירות המבוקש. בהצלחה.

עובדי עתודה מידית

כאשר אתם מנסים לאתר חברות ניקיון למשרדים, אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לברר הוא מה עושים במקרה של תקלות בכוח האדם. כלומר כיצד מתמודדת החברה עם מצבים בהם עובד קבוע או יותר מעובד אחד מרגישים לא טוב או מנועים מלהגיע לעבודה. כפי שאתם יודעים, תקלות מתרחשות דווקא ברגעים הכי פחות מתאימים ולכן עליכם לחשוב על מצבים בהם יש לכם פגישה גדולה עם משקיעים או עם שותפים פוטנציאליים דווקא ביום בו עובד הניקיון הקבוע שלכם מרגיש לא טוב ולא מגיע לעבודה.

שאלו את מנהל החברה האם הוא מסוגל לספק כוח אדם חלופי תוך זמן קצר והאם ההתקשרות שלו עם העובדים הקבועים רציפה ושוטפת, באופן כזה שיאפשר לו לדעת מראש מתי עובד מתכוון שלא להגיע לעבודה, על מנת שיוכל לספק כוח אדם חלופי תחתיו.

עבודות קודמות

ההמלצה האחרונה שלנו אליכם היא לכמו שאתם יודעים, קל מאוד לפזר הבטחות. הרבה יותר קשה לספק קבלות. במידה ואתם רוצים להיות בטוחים במאה אחוז שאתם הולכים לבחור בחברה הנכונה, דרשו פשוט לראות את המשרדים האחרים בהם פועלים עובדי הניקיון של החברה. אין תחליף למראה עיניים. אל לכם להתבייש או לחשוש. זוהי זכותכם המלאה לראות עבודות נוספות של החברה בטרם תחליטו. קחו יוזמה ובקשו מבעל החברה להתלוות אליו לאחד או יותר מבנייני המשרדים בהם פועלת החברה שלו.

אך ורק עובדים מקצועיים

אלמנט חשוב נוסף שיש לבדוק כאשר שוכרים את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית הוא רמת המקצועיות של העובדים המועסקים בה. כשמדובר על עובדי ניקיון עצמאיים, לעתים קרובות העובדים אינם מחויבים באופן מלא למקצוע שכן הוא משמש להם השלמת הכנסה בלבד כמו במקרה של סטודנטים למשל שעוסקים בתחום באופן מזדמן בשעות הפנאי שלהם. עובדה זו משפיעה באופן ישיר על איכות העבודה שלהם. אי לכך, כשאתם באים לבחור בחברת ניקיון משרדים הקפידו לברר על שנות הוותק של החברה והקפידו לעבוד רק מול חברה שמעסיקה עובדי ניקיון במשרה מלאה. כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר על כוח אדם מקצועי ומיומן, מנוסה ובעל וותק בעבודת הניקיון.

אסתטיות וייצוגיות

נכון, עובדי הניקיון במשרד אינם מהווים חלק מכוח האדם הקבוע ולכן אינם מחויבים להופיע לעבודה בקוד לבוש מסוים. עם זאת, לא אחת אנחנו נתקלים בעובדי ניקיון עצמאיים שמגיעים למשרדים בהם הם פועלים בלבוש בלתי הולם, צעקני או חושפני מדי ובכך מהווים הפרעה לסביבת העבודה. כאשר שוכרים את שירותיה של חברת ניקיון יש להקפיד לסגור מראש כי העובדים במקום ילבשו את המדים של החברה ושלא יופיעו בלבוש מרושל או לא מכובד כיוון שהתדמית של המשרד מורכבת לא רק מהעובדים הקבועים אלא גם מנותני הישרות שבאים במגע עם המשרד.

לפרטים נוספים וקבלת הצעה לחצו כאן וצרו עמנו קשר

עוד בסל השירותים של החטיבה המקצועית

צרו איתנו קשר
דברו איתנו דילוג לתוכן