חברת שמירה ואבטחה

חברת שמירה

קבוצת אופק הינה חברת שמירה ואבטחה אשר פועלת בחלק גדול מהערים בארץ.
כחברה ותיקה אנו מאמינים בפתרון כולל של שמירה ואבטחה תחת קורת גג אחת ומספקים סיורים ממונעים, אנשי מקצוע חמושים ועוד.
החברה שואפת להתאים לכל לקוח את תוכנית האבטחה המתאימה לו בין אם זהו עסק פרטי, בניין מגורים או מוסד כלשהו.
פנו אלינו לקבלת ייעוץ והכוונה ולהתאמת פתרון אבטחה אידיאלי עבורכם.
היעוץ הראשוני הוא ללא התחייבות.

חיפשת חברת שמירה? חיפשת אופק!

קבוצת אופק מציעה מגוון שירותי אבטחה הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי והמוסדי. כמו כן מאבטחינו מפעילים מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה מתקדמות. קבוצת אופק שמה לעצמה כערך עליון סטנרדטים גבוהים של שירות ואבטחה ותדאג לשביעות רצונו של הלקוח ולהגנתו.

חשיבות חברת אבטחה

לא תמיד מבינים את החשיבות הקריטית של המקצועיות של חברת האבטחה עד שמגיע רגע האמת – המציאות של היום בישראל וגם בכל רחבי העולם היא כזו שדורשת נכונות להיות בכוננות גבוהה מאוד בכל רגע נתון. בין אם מדובר בהתפרעויות בקרב משתתפים באירוע מסוים ובין אם מדובר באירוע חבלני או פלילי, התגובה המהירה והיכולת להתנהל בצורה הטובה ביותר ברגע האמת הן אלו שמייחדות חברת שמירה וחברת אבטחה באיכות וברמה הגבוהות ביותר.

הנסיבות השונות שבהן דרושה אבטחה ושמירה

קבוצת אופק מספקת שירותי אבטחה ושמירה למגוון רחב של צרכים, החל מאבטחה של אנשים יחידים ועד לאבטחה מלאה של אירועים בסדרי גודל שונים, אבטחת מוסדות ציבוריים, פרטיים ועסקיים ועוד. אירועים רבים דורשים נוכחות של אבטחה, כך שגם אירועים פרטיים הנערכים ביוזמה של אדם אחד דורשים השתתפות של חברת אבטחה על מנת להעניק את הסביבה הבטוחה ביותר. חברת האבטחה קבוצת אופק מספקת את השירותים האלה באופן המקצועי ביותר, החל מהאירועים הקטנים ביותר הדורשים מאבטח בכניסה בלבד ועד לאירועים גדולים הדורשים פריסה רחבה של שומרים ומאבטחים בשטח גדול ביותר.

כוח אדם הוא שם המשחק

כל חברת אבטחה יודעת שהערך העיקרי שלה בתור חברה הוא כח האדם. זו הסיבה לכך שקבוצת אופק דואגת להעסיק אך ורק את האנשים בעלי הרקע הביטחוני המתאים ובמידת הצורך לבצע הכשרות נוספות תוך כדי התפקיד. כמו כן, הפיזור הנכון של כוח האדם במהלך הפעילויות השונות ויצירת היררכיה המאפשרת שליטה מלאה על המצב בכל עת – כל אלה מאפשרים לנצל את ההון האנושי של חברת האבטחה בצורה הטובה והיעילה ביותר. ההקפדה על כל הנושאים האלה מאפשרת לקבוצת אופק לספק את השירותים האיכותיים והמקצועיים ביותר בתחום השמירה והאבטחה בישראל.

גורמים המעידים על חברת שמירה מקצועית

על מנת לוודא שאתם מעסיקים חברת שמירה איכותית ומקצועית ביותר בתחומה, חשוב לשים לב למספר נושאים חשובים:

  1. מי האדם או האנשים שעומדים בראש החברה – הרקע שלהם יכול להעיד רבות על המקצועיות של החברה באופן כללי.
  2. ההכשרה שניתנת לעובדים במסגרת החברה – ההכשרות וההשתלמויות שעוברים בעלי התפקידים השונים במסגרת החברה מעידות על הנכונות של החברה לספק את רמת האבטחה הגבוהה ביותר עבור כל אחד מהאנשים שנמצאים תחת חסותם של השומרים.
  3. סיווג ביטחוני – לחברות שמירה ברמה הגבוהה ביותר יש סיווג ביטחוני גבוה המאפשר לאנשיהן להשתתף באירועים בעלי חשיבות מדינית.

החשיבות של יצירת נוהלי פעילות

כאמור, ההון האנושי מהווה את אחד מהנכסים החשובים ביותר של כל חברת שמירה. על מנת לתפעל את השומרים ואת המאבטחים בצורה תקינה בכל מצב, קיימים נהלים ספציפיים לפעילויות שונות. קבוצת אופק דואגת להנחיל את דרכי הפעולה הנכונות ביותר בקרב כל אחד מהמאבטחים שלה, וזאת על מנת ליצור סביבת עבודה יציבה, מובנית וכזו שנמצאת תמיד בשליטה מלאה על המצב. מדובר באחד ההליכים החשובים המבוצעים במסגרת החברה, אלה המעידים על המקצועיות ועל היעדר כל פשרות על הבטיחות של כל אדם שנמצא בשטח המוגן על ידי הצוותים של קבוצת אופק.

עוד בסל השירותים של החטיבה המקצועית

צרו איתנו קשר
דברו איתנו דילוג לתוכן