ניקיון לאחר שיפוץ ובניה

ניקיון לאחר שיפוץ

החלטתם שהגיע הרגע לשפץ את העסק שלכם ויצאתם למלאכת השיפוץ. אתם מרוצים מהתוצאות של העבודה שבוצעה, אבל מתבוננים ומבינים שיש עוד הרבה מה לשפר. לאחר שעבודות השיפוץ מסתיימות ניצבים מול בניין מלוכלך ומבולגן, שמצריך ניקיון מורכב מאד. זאת ועוד, אם מבצעים את הניקיון שלא על פי הספר, עלולים להיגרם נזקים לבניין בכלל ולתוצרי השיפוצים בפרט.

החדשות הטובות הן שבאמצעות צוות המומחים של קבוצת אופק אתם יכולים להיות רגועים לחלוטין. החברה מספקת שירותי ניקיון עבור נכסים שעברו תהליך שיפוץ או בנייה. המלאכה מבוצעת על ידי צוות מיומן ומנוסה של עובדים, הנעזרים בעבודתם בחומרי ניקיון איכותיים העומדים בכל התקנים האפשריים וגם בציוד מתקדם המפשט תהליכים. העבודות הן תמיד ברמת ביצוע גבוהה, תוך עמידה בלוח הזמנים ותחת פיקוח מלא של הצוות, מה שמשאיר את הלקוחות מרוצים תמיד.

ניקיון לאחר שיפוץ – למה זה קשה?

עבודות שיפוצים מאפשרות לשדרג את המבנה כולו, אבל בדרך לנחלה יש לעבור, כאמור, תהליך ניקיון לא פשוט. עבודות הניקיון יכולות להתבצע ברמה המקצועית הגבוהה ביותר שיש, אבל עדיין הן צפויות לכלול את כל מה שמלכלך את הבניין: שרידים של פסולת, שאריות צבע או סיד, אבק וכן הלאה. כל אלה ניכרים בכל חלקה טובה, בין אם ברצפה, בקירות, בחלונות, בדלתות או על הרהיטים, על מכשירי החשמל או על אמצעי התאורה. גם כאשר כן ניתן לנקות את הלכלוך באופן עצמאי, מדובר במלאכה רבת שלבים וסיבוכים.

מה שחשוב להדגיש הוא שעבודות שיפוצים שאינן מבוצעות בצורה ראויה עלולות לגרום לנזקים בתוצרי השיפוץ עצמם. הטיח שעליו עמלו המשפצים עלול לנשור או להיסדק, הריצוף עלול להיפגע והפרקט עלול להישרט (סיכון שנכון גם לדלתות ולחלונות). השירותים של קבוצת אופק מאפשרים למנוע מכם את המאמצים האדירים האלה, כך שתוכלו ליהנות מחלל נקי ומצוחצח תוך פרק זמן קצר.

כמה עולה ניקיון לאחר שיפוץ?

אין ניקיון אחד אשר דומה למשנהו מבחינת היקף העבודה וסוג הפעולות המתבצע במסגרתו. הדבר משפיע גם על מחיר העבודה, שמתחיל מכמה מאות שקלים במקרה של מספר פעולות בסיסיות, אבל עשוי להיות גם בעל ארבע ספרות כאשר מחליטים לבצע ניקיון מקיף במיוחד. רצוי להרכיב תכנית ניקיון יחד עם אנשי החברה ולראות איך כל פעולה משפיעה על המחיר הכולל. קבוצת אופק גובה מחירים הוגנים ואטרקטיביים על העבודה, בלי להתפשר על דרגת האיכות שלה.

כל שירותי הניקיון במקום אחד

קבוצת אופק היא חברה ותיקה העומדת בחוד החנית בתחום בישראל, ומתמחה כאמור בביצוע ניקיון לאחר שיפוץ ולאחר הקמה של מבנים. החברה משרתת נאמנה לקוחות מהמגזר העסקי והמוסדי, ומציעה את כל הדרוש לניקיון. החברה מבצעת עבודות המתייחסות לפרטים הקטנים ביותר, כאשר הציוד עצמו הוא מקצועי ומותאם באופן מלא לסוג העבודה הספציפית המבוצעת.

עבודות הניקיון של קבוצת אופק מאגדות הרבה מאד פעולות

להלן רשימה של חלקן:

  • הסרת וניקוי פסולת הבניין, תוך פינוי שלה לאתרי ההטמנה או הפינוי המורשים של מדינת ישראל (בהתאם למיקום הספציפי של הבית).
  • השלמת תיקונים ושיפוצים. לדוגמה, החלפה של רצפות שנשברו או סתימה של חורים הנוצרים על גבי הקירות.
  • ניקוי עובש – העובש נוטה להצטבר על גבי מכשירים חשמליים או כלים סניטריים שבהם לא נעשה שימוש זמן רב. ללא הניקיון, שימוש במוצרים אלה עלול להיות בעייתי.
  • ניקוי מקיף של אבק – הן מתשתיות המבנה הקבועות (תקרה, דלתות, קירות, חלונות ועוד) והן מתכולת המבנה (למשל, מוצרי החשמל או הרהיטים).
  • ניקוי יבש או רטוב להסרה של לכלוכים.
  • ניקיון השטחים המשותפים של המבנה, דוגמת חדרי מדרגות או לובי.
  • ניקוי יסודי שביכולתו להסיר גם את הכתמים הקשים והעיקשים ביותר.
  • שטיפה של כל מה שדורש שטיפה – רצפה, חלון ותריסים, מטבח, דלתות וכן הלאה.
  • פעולות חיטוי והדברה – גם כאן הבניין המשופץ או החדש מעמיד לא מעט סיכונים, כשפעולות החיטוי וההדברה המבוצעות על ידי קבוצת אופק מורידות את מידת הסיכון.
  • שירותי הברקה של פרקט, תוך שימוש בחומרים איכותיים המותאמים לכל סוג של פרקט.
  • ביצוע פעולות פוליש, ליטוש וקרצוף באמצעות ציוד מתקדם (פוליש וקס או פוליש קריסטל).

כל הסיבות לפנות לקבוצת אופק

קבוצת אופק ובתוכה חברת אופק מ.ב, מציעה שירותי ניקיון כבר יותר מעשור וחצי. קהל הלקוחות של החברה כולל לקוחות פרטיים וגורמים עסקיים ומוסדיים, ביניהם חברות עסקיות, משרדים, מוסדות ציבוריים, מפעלי תעשייה, קניונים ועוד. החברה ידועה בשירות האיכותי שלה, בהכשרה המקצועית הגבוהה של אנשיה ובאמצעים המסייעים להשלים את המשימה על הצד הטוב ביותר.

אתם מוזמנים ליצור קשר עם החברה ולקבל מענה מקיף ואדיב.

עוד בסל השירותים של החטיבה המקצועית

צרו איתנו קשר
דברו איתנו דילוג לתוכן