ניקיון קניונים

שירותי ניקיון לקניונים ומרכזים

חברת אופק מתמחה בשרותי ניקיון ושמירה לקניונים ומרכזי קניות. אנו מספקים שירותים לכמה מהקניונים הגדולים בישראל, וביניהם:

  • קניון עזריאלי ראשונים
  • קניון עזריאלי תל אביב
  • קניון הזהב
  • קניון גינדי TLV
  • קניון תל ברוך
  • קניון צמרות
  • קניון סינמה סיטי ראשון לציון ועוד…
הצטרפו אלינו ותיהנו משירותי הניקיון והאבטחה הטובים בארץ, לפרטים נוספים וקבלת הצעה לחצו כאן וצרו עמנו קשר

שירותי ניקיון קניונים

הקניון הוא אחד מהמרחבים המאתגרים ביותר לניקיון, שכן התנועה המתמדת בו מול הצורך המתמיד בשמירה על הניקיון יוצרים אתגרים לצוות הניקיון והאחזקה בקניון. משפחות, צעירים, אנשים מכל שכבות האוכלוסייה, חנויות בגדים, חנויות מוצרים שונים, וכמובן, אזורים לממכר מזון, כל אלו משתלבים ליצור מרחב הדורש תשומת לב באחזקה שוטפת וחכמה, אותה ניתן למצוא עם שירותי ניקיון קניונים של חברת אופק.

חברות שונות מעניקות שירותי ניקיון קניונים, ואלו המצליחות הן אלו שהפנימו את הצרכים המיוחדים שיש בקניון, כל קניון עם האופי שלו. שעות השיא מול שעות השפל, אופי הקהל הממוצע בקניון, נקודות מועדות לפורענות ומרחבים שניתן דווקא לבדוק לעיתים רחוקות, שכן הם לא מתלכלכים בקלות. חברה שעשתה את שיעורי הבית שלה כראוי יכולה לספק שירות יעיל וחסכוני המאפשר לכם ליהנות מקניון מבריק ומצוחצח במינימום הוצאות ובמינימום דאגה.

החשיבות של ניקיון בקניונים

החברה בה אנו חיים מתייחסת לסדר ולניקיון כערך עליון, בייחוד במרחב הקניות. קניון נקי הוא קניון מזמין, וכאשר שומרים על מרחב נקי ישנה תחושה נעימה ומזמינה, ורצון להמשיך ולהסתובב בו, ולבצע עוד רכישות. מכאן שרמת הניקיון בקניון משפיעה ישירות על הצלחתו הכלכלית כמרחב לבתי עסק, וכמובן, משפיעה ישירות על כל בית עסק במרחב זה באופן אינדיבידואלי.

ניקוי שמשות

ניקוי דרגנועים

מעבר לתחושה הנעימה, קניון לא נקי הוא מרחב מסוכן, בייחוד לבעלי הקניון. כיום כל בעל עסק, ועל אחת כמה וכמה בעל מרחב עסקי רחב ידיים, חשופים לתביעות על רקע מפגעים בקניון. בכדי למנוע פגיעות יש להקדים תרופה למכה, ולדאוג לאחזקה נבונה ומסודרת, וערנות גבוהה, דבר המתאפשר בקניון נקי, מטופח ומסודר.

ניקיון חניון הקניון

כמעט כל קניון ומרכז קניות בישראל מציע חניון תת-קרקעי רחב ידיים, ואלו שלא מציעים זאת מחזיקים חניון בסביבה המיידית סביב הקניון. כך או כך, אנשים מגיעים לקניון בעיקר ברכבים, והפנים של הקניון שלכם לא מתחילים רק בשער הכניסה והלובי, אלא כבר ממגרש החנייה.

רצפת החניון לפני ניקוי

רצפת החניון אחרי ניקוי

ציוד מעולה וכוח אדם איכותי

img_1235

מרחב חנייה נקי ומטופח יוצר תחושה נעימה באורחי הקניון כבר מהרגע הראשון, ומעודד אותם לבוא שוב ושוב, ולהרגיש בבית. ישנו אתגר אמיתי בכל תחום ניקיון החניונים, בעיקר, בחניונים תת-קרקעיים. בחנונים אלו מצטברים לעיתים ריחות לא נעימים, ושכבות רבות של לכלוך מסוגים שונים, חלקו מהרכבים עצמם, וחלקו מבעלי הרכבים, הנוהגים לעיתים להשליך בדלי סיגריות וזבל על רצפת החניון, מה שלא תורם לריח ולתחושה בחניון.

שמירה על ניקיון כל המרחבים של הקניון שלכם – מהכניסה לחניה, דרך החנייה והנתיב בין החניה לקניון עצמו, המעליות, המדרגות, אזורי הקניות והשירותים, זה הבסיס לייצור חווית קניות נעימה ומרחב מזמין הקורא למבקרים בו לשוב ולהגיע.

שירותי ניקיון זה רק חברת אופק!

עוד בסל השירותים של החטיבה המקצועית

צרו איתנו קשר
דברו איתנו דילוג לתוכן