ניהול מרכזים מסחריים

ניהול מרכזים

מרכזים מסחריים יכולים להיות הלב של השכונה או העיר. מרכזים שכונתיים לרוב כוללים חזית הפונה לרחוב או פסאז' וכוללים מספר חנויות מצומצם העומדים לרשותם של תושבי השכונה: מכולת או מאפייה שכונתית, בית מרקחת, סניף בנק או דואר מקומי. לעומתם, מרכזים מסחריים גדולים יכולים להיות מרכז הקניות או הבילוי של האזור ובהם נכללים קניונים ומרכזים מסחריים פתוחים גדולים (כמרכזי "ביג" הנמצאים מחוץ למרכז העיר).לכל מתחם, בכל גודל, יש צרכים ואתגרים ייחודיים. אבל כולם, יכולים ליהנות מיתרונות שירותי הניהול המקצועיים והוותיקים של חברת "אופק". בזכות ידע מקצועי וניסיון רב שצברנו בתחום, אנו מודעים לצרכיו המשתנים של כל מבנה מסחרי, ונדאג להקים ביחד אתכם, היזמים והמנהלים של המרכזים המסחריים, תכנית ניהול מקיפה ומלאה עד לפרט האחרון.

חשיבות ניהולם של מרכזים מסחריים

ניהול מבנה מסחרי הינו עיסוק מורכב הכרוך בתחזוקה ואבטחה קבועות, וכן התעסקות שוטפת במרכיב האנושי, בכספים ובתקנות משפטיות. בנוסף למטלות אלו יש להעסיק, לנהל ולפקח על כוח אדם ייעודי נרחב, פעולות הגוזלות משאבים רבים מבעלי הנכס. באמצעות חברת אופק אחזקה וניהול מבנים תוכלו לייעל באופן משמעותי את ניהול הנכס, לחסוך הרבה כסף ומשאבים, וזאת תוך התעסקות מינימאלית בניהול המבנה.

כך תתפנו לקידום עסקיכם הנוספים ואף תזכו במבנה מתוחזק, מטופח ומאובטח, המנוהל על הצד הטוב ביותר. גורמים אלו יבטיחו את הצלחת השקעת הנדל"ן שלכם ואת פריחתו של מרכז העסקים.

שירותי ניהול מבנה מקיפים

מלבד ניהול פיזי של המבנה, חברתנו מציעה שירותי ניהול מלאים ומקיפים עבור מבנים מסחריים, הכוללים בין היתר:

  • ייעוץ בשלב היזמות והקמת המבנה.
  • שוכרים – ניהול חוזי התקשרות, גביית שכירות חודשית, ייצוג וטיפול בצרכי השוכרים, ופינוי נכסים.
  • ניהול פיננסי ודיווח שוטף אודותיו לבעלי המבנה.
  • הפקת דוחות תקופתיים מפורטים ומלאים, המציגים ומנתחים את התנהלות המבנה והוצאותיו השונות.
  • הפקת פוליסות ביטוח מלאות המותאמות לצרכי המבנה.
  • ייצוג מול רשויות – כולל תשלומי מיסים, ייצוג מול רשויות מקומיות, וטיפול ופתרון בעיות משפטיות.
  • הערכות נדל"ן שנתיות לנכס.
  • עמידה בדרישות ובתקנים עירוניים.
  • ניהול שיווקי של נכסי המבנה.
  • ניהול ספקים וקבלני משנה.

תפיסת ניהול כוללת ומתקדמת

מכיוון שלכל מבנה מסחרי מאפיינים ייחודיים, מתחילה מלאכת הניהול בגיבוש אסטרטגיה ניהולית, הנערכת בתיאום מלא עם הבעלים ותוך התייחסות להשקפת עולמם ולצרכיהם. למעשה, מומלץ לקבל ייעוץ כבר בשלבי התכנון על מנת ליצור מבנה יעיל ופראקטי לתחזוקה וניהול. חברת אופק אחזקה וניהול מבנים מספקת ללקוחותיה פתרונות ניהול מתקדמים ומקיפים, תוך התייחסות לדרישותיו הספציפיות של כל מבנה מסחרי. זאת בעזרת צוותים מקצועיים, אחראיים ואמינים, שהינם בעלי ידע ויכולות לניהול כל היבטיו השונים של המבנה מסחרי. אנו שואפים לגבש פתרונות ניהול יצירתיים ומקיפים.אשר ימקסמו את רווחי העסק תוך מזעור הוצאותיו. כמו כן, אנו מנהלים מבנים מסחריים לאור הכרה מעמיקה של צרכי השוק והתמודדות רבת שנים עימם, ומספקים פתרונות חכמים ומתקדמים למען הצלחת הנכסים בטווח הארוך.

עוד בסל השירותים של החטיבה המקצועית

צרו איתנו קשר
דברו איתנו דילוג לתוכן