חברות ניהול ואחזקה | חברת ניהול ואחזקה

חברת ניהול ואחזקה

חשבתם פעם כמה השפעה יש לסביבה נקייה ומטופחת על חלל המבנה? בין אם מדובר במשרדים או בלובי של בניין, האסתטיקה והניקיון שלו מאוד משפיעים על איך שאנו מרגישים ועל הנראות החיצונית שלו. למרות שרובנו רואים זאת כמובן מאליו, רק כאשר אנו מוצאים את עצמנו בחלל מלוכלך ולא מתוחזק אנו מבינים את החשיבות של שירותי ניהול ואחזקה איכותיים ומקצועיים. באופן טבעי, חלל שקיימת בו תנועה מרובה של אנשים נוטה להתלכלך ולהתבלות עם השנים, ולכן זהו קריטי להעניק לו תחזוקה שוטפת ויומיות כדי לשמר את הוויזואליות שלו וכמובן את הניקיון. חברת אופק היא חברה המעניקה שירותי ניהול ואחזקה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, דואגת להתאים את אופן האחזקה לצרכי המבנה, ומספקת ללקוחותיה מגוון פתרונות יעילים בתחום ניהול ואחזקת מבנים תוך כדי התחשבות באופי הבניין אותו יש לשרת. חברות ניהול ואחזקה דואגות לטיפול התקין של הבניין והמבנה ולצרכי הדיירים, הייחוד של אופק הוא שכל פרוייקט נבחן לגופו על מנת להתאים את דרכי הניהול לכל בניין והאופי שלו. צרו קשר עמנו על מנת לקבל פרטים נוספים על ניהול הבניין שלכם.

מה כוללים השירותים של ניהול ואחזקה של חברת אופק?

החברה מעניקה שירותי ניקיון לבניין ותחזוקה שוטפת, הכוללת:

  • טיפול במערכות חשמל ומים
  • גביית ועד בית
  • טיפול במעליות, אינטרקום ודלתות הלובי
  • ועוד.

כך דיירי הבניין יכולים להיות רגועים שבכל עת קיים צוות מקצועי שאפשר לפנות אליו במקרה של בעיה, או אי תקינות. צוות העובדים של חברת אופק נבחר בקפידה וזאת כדי שכל לקוח יקבל את השירות הטוב ביותר וללא פשרות.

מהן היתרונות של חברת ניהול ואחזקה חיצונית?

בעוד שבבניינים משותפים לא פעם בוחר אחד הדיירים להיות אחראי על בעיות התחזוקה השונות של הבניין, ברוב המקרים מדובר באדם שפועל לבד מול ספקים חיצוניים שונים אשר מבצע את התפקיד במקביל לעיסוקיו האישיים והמקצועיים ומוצא את עצמו תחת עומס מה שמוביל לכך שסוגיות שונות נופלות בין הכיסאות. כאשר מסתייעים בחברת ניהול ואחזקה חיצונית לא צריך לדאוג לכלום מכיוון שהחברה מקדישה את מלוא תשומת הלב לניהול המבנה ומגיעה עם ספקים קבועים, שירותי ניקיון, אנשי מקצוע מובילים, ומומחיות באחזקה חיצונית. אחזקה איכותית היא עבודה תובענית שדורשת זמן, ידע, והיכרות עם התחום, ולכן שירותים של חברת ניהול ואחזקה חיצונית הם מאוד יעילים לטיפולי אחזקה שוטפים ולסוגיות הדורשות מענה יומיומי וללא דיחוי.

עבור אילו סוגי מבנים מעניקה חברת אופק את שירותיה ואילו שירותים נוספים היא מציעה?

חברת אופק מעניקה שירותי ניהול ואחזקה עבור בנייני יוקרה, בנייני משרדים, מרכזים מסחריים, ועוד. אך היא גם מציעה שירותי ניקיון, כגון ניקיון לאחר שיפוץ, ניקיון חניונים, ניקיון בתי ספר, ניקיון מפעלים וכדומה. מעבר לכך, החברה גם מספקת שירותי שמירה ואבטחה עבור ישובים, משרדים, מוסדות חינוך, קניונים ומרכזי קניות ועוד, כאשר צוותי האבטחה שלהם מורכבים מאנשי אבטחה מיומנים וחמושים המבצעים סיורים ממונעים כדי לאבטח את האזור בכל עת. בנוסף לכך, דרך חברת אופק ניתן גם להזמין שירותי הסעדה לחברות, הסעדה למפעלים, והסעדה וקייטרינג לארגונים. הליבה של חברת אופק היא להעניק את השירותים ברמה הגבוהה ביותר ולהקל על הלקוחות בכל הנוגע לאחזקה ולתפעול בתחומים שונים.

עוד בסל השירותים של החטיבה המקצועית

צרו איתנו קשר
דברו איתנו דילוג לתוכן