חברות ניקיון משרדים

אופק – חברת ניקיון משרדים מנוסה ומקצועית

המשרד הופך להיות הבית השני (או אפילו הראשון) של רבים מאיתנו. אנחנו מבלים במשרד שעות על גבי שעות, תוך שאנחנו מצפים לסביבת עבודה נוחה ומסודרת ככל האפשר. בהמשך לכך, המשרד שלנו נחשב לאחד מכרטיסי הביקור המובהקים ביותר של העסק. משרד מצוחצח יביא לכך שהעסק ייתפס בצורה חיובית בעיני כל אחד שמבקר בו, כאשר מן העבר השני, כל פגם במראה המשרד עלול להביא לפגיעה בתדמית העסק. אז מהם האתגרים העומדים בפני המשרדים מבחינת הניקיון? למה חשוב לפנות לחברה מקצועית, ואיך קבוצת אופק תוכל לסייע לכם?

הבעיה: קשה לשמור על משרד נקי

ניקיון משרדים נחשב למורכב. הסיבה הראשונה היא שיש במשרד פוטנציאל לכלוך גבוה פי כמה ביחס למבנים פרטיים. במשרד נתון עוברות עשרות רבות וגם מאות אנשים ביום, כל אחד מהם עלול "לתרום" ללכלוך בדרך אחרת: יש כאן חללים משותפים לאנשים רבים, שמזהמים את הסביבה ומעבירים חיידקים או מחלות. אפשר לראות את זה בחדרי העבודה או הפגישות, אבל בעיקר במטבחים או בחדרי השירותים (שבהם, ללא ניקיון מקיף, עלולים להיות הרבה מאד זיהומים).

בנוסף לכך, שאלת האחריות על הניקיון נשארת פעמים רבות ללא מענה. העובדים משאירים את העבודה זה לזה, אבל כולם עסוקים במטלות השוטפות שלהם ואינם מבצעים את הניקיון. לפעמים דוחים את הניקיון לזמנים הרגועים, שאינם מגיעים אף פעם בעסק הישראלי הממוצע. התוצאה היא משרד שרק הופך להיות מטונף יותר עם הזמן, כשהלכלוך מצטבר בכל פינה שבו. אין הרבה דברים שפוגעים יותר בתחושת הנוחות של העובדים, כשפגיעה תדמיתית היא בגדר אפשרות סבירה בהחלט.

חברות ניקיון משרדים

כך משפרים את המצב

חברות ניקיון משרדים נכנסות לתמונה בנקודה הזו בדיוק והופכות אותה לפשוטה פי כמה. החברות לוקחות על עצמן את מלאכת הניקיון מ-א' ועד ת', על כל הפעולות המרכיבות אותן: טאטוא אבק, שטיפת רצפות, ריקון פחים, ניקוי רהיטים ומכשירי חשמל (שצריך להתבצע בזהירות כדי למנוע פגיעה משמעותית בהם) וכן פעולות מורכבות יותר המצריכות ציוד מיוחד דוגמת ליטוש, חיטוי או הדברה. ככל שהמשרד רחב יותר וככל שמספר האנשים העוברים בו ביום נתון רחב יותר, כך גדלים הסיכויים שיידרשו כמה שיותר פעולות בדרך להשלמת הניקיון.

ארסנל הפעולות שמעוניינים בהן מגדיר לא רק כיצד המשרד ייראה בסופה של פעולת ניקיון, אלא גם מה המחיר שאנשיו יצטרכו לשלם על כך. מחיר הניקיון יכול להיות בטווח די רחב, כאשר בדרך כלל משלמים כמה מאות שקלים ליום ניקיון. חשוב לשים לב שתדירות הניקיון יכולה להגדיר את המחיר שמשלמים על כל פעולת או יום ניקיון, כאשר בדרך כלל המחיר היחסי של יום ניקיון יהיה נמוך יותר אם מקיימים הסדר קבוע וארוך טווח עם חברת הניקיון.

דגשים בהתאמת שירותי ניקיון

נקודת המוצא היא שלכל משרד יש חוקים משלו מבחינת הפעולות שצריך לבצע בו, ואין ניקיון אחד אשר דומה לחברו.יש משרדים שבהם הניקיון צריך להתבצע מספר פעמים בשבוע, ולעומת זאת משרדים שבהם חשוב לבצע אותו מדי יום או אפילו אחת למספר שעות. ההמלצה הברורה היא לא לבחור בתדירות הנמוכה מפעם בשבוע, מכיוון שבמצב הזה אנשי המשרד עלולים לסבול מלכלוך ומזוהמה שמלווים אותם במשך רוב תקופת העבודה.

  חברות ניקיון משרדים

שאלה שצריכה להישאל היא לא רק מהי תדירות ניקיון המשרדים, אלא גם מהן השעות שבהן מומלץ לבצע אותו. גם כאן התשובה עשויה להיות שונה אצל כל חברת ניקיון. יש חברות שאנשיהן יעדיפו לבצע את הניקיון בשעות הערב או הלילה, שעות שבהן אין נפש חיה במשרד – מה שמונע "התנגשויות" בין העובדים לבין אנשי חברת הניקיון, וגם אין הפרעה להתנהלות השוטפת של המשרד בעקבות הניקיון. מנגד, במשרדים אחרים יעדיפו שלא להעניק לחברת הניקיון את המפתח למשרד מעבר לשעות הפעילות, או שירצו לפקח ולהדריך את אנשי חברת הניקיון. במקרה הזה, תזמון הניקיון לשעות העבודה עצמן יכול להיות פתרון מיטבי.

למה לפנות לקבוצת אופק?

קבוצת אופק צריכה להיות החברה שאתם בוחרים להתבסס עליה לניקיון המשרד שלכם. החברה מחזיקה בניסיון של כ-15 שנה בתחום, במהלכן הייתה אחראית לניקיון של אינספור משרדים בישראל במשרה מלאה. החברה מציעה את כל הדרוש לעבודת ניקיון מקצועית באמת: ידע רחב בכל הפעולות המרכיבות את התחום, כוח אדם מיומן ומקצועי, ציוד ניקיון מתקדם (חיוני לביצוע פוליש, לדוגמא) וחומרי ניקיון מהשורה הראשונה, שהם יעילים ואקולוגיים באותה מידה. אנשי החברה מרכיבים תכנית ניקיון אישית עבור כל משרד המתבססת על עובדי ניקיון מסורים, נאמנים ובעלי ניסיון במשרה מלאה, תוך הענקת ייעוץ מקיף לאנשיו וליווי שלהם לכל אורך הדרך.

באמצעות המומחים של קבוצת אופק, העבודה שלכם במשרד תהפוך לנעימה ולנוחה הרבה יותר. צרו איתנו קשר