חברת אבטחה מקצועית

שמירה והאבטחה מבית חברת אופק

חטיבת השמירה והאבטחה של אופק פועלת בכל חלקי הארץ והיא אחת החברות הגדולות והוותיקות ביותר עם מעל לעשרים שנות ניסיון. מלבד כלי עזר טכנולוגיים מתקדמים ומנהלי אירוע מנוסים ומיומנים מעסיקה החברה מעל ל- 1,600 עובדים מקצועיים בתחומם אשר כל אחד מהם עובר הכשרה מיוחדת שאושרה על ידי משטרת ישראל. אנו בקבוצת אופק מאמינים כי צוות מוצלח, במיוחד בתחום דינמי כמו אבטחה, מתחיל ונגמר בהון אנושי איכותי וברמה גבוהה.
חברת אבטחה של אופק מספקת פתרונות אבטחה ושמירה רבים ומגוונים לכל צורך: שירותי בידוק בטחוני, שמירה על מבנים, אבטחת אירועים וכן גם אבטחת אישים.
כל לקוח הינו מיוחד, בעל צרכים שונים ותנאים מוקדמים אחרים. לכן, אנו בקבוצת אופק אבטחה, דואגים שאיש מקצוע מומחה יעבוד בשיתוף פעולה יחד עם הלקוח על מנת להתאים מערך אבטחה מושלם עבור כל אירוע באופן ספציפי- כל זאת על מנת להעניק את בטחון מלא לציבור ולהבטיח כי האירוע יעבור בשלום.

שכירת שירותי חברת אבטחה הינה דבר הכרחי ומחייב בכל עסק, אירוע המוני או מקום ציבורי. ישנן חברות אבטחה רבות אשר מספקות אנשי אבטחה וביטחון, אולם מעטות מהן מכילות בתוכן את הנסיון והמיומנות של חטיבת האבטחה של קבוצת אופק ישראל.

אנשי אבטחה מקצועיים ומיומנים

אצלנו מועסקים רק מאבטחים איכותיים הנבדקים ונבחרים בקפידה.

פתרונות אבטחה מותאמים לכל צורך

אנו שואפים לספק ללקוחותינו את שירותי האבטחה הטובים והאיכותיים ביותר.

שירותי אבטחה מקיפים

חברתנו מספקת שירותי אבטחה ושמירה מקיפים ואיכותיים, בהתאם לצרכיה הספציפיים של כל חברה.

שירותי ייעוץ ופתרונות אבטחה

אצלנו בקבוצת אופק מציעים ללקוחות שירותי ייעוץ אישיים המותאמים לצרכיהם הבטיחותיים וליכולתם הפיננסית. ניתן להרשם לפי שנות הניסיון שלנו בנוסף לרמת המקצועיות של הצוות והכלים העמודים לרשותינו.

עוד בסל השירותים של החטיבה המקצועית

צרו איתנו קשר
דברו איתנו דילוג לתוכן