ניהול בנייני משרדים

חברת אופק מ.ב .שירותי ניהול מבנים בע"מ מתמחה בניהול מקצועי ומקיף של מגדלי יוקרה. החברה מספקת מענה מיידי ואדיב לצרכיהם השונים של המשרדים בבניין, במטרה ליצור סביבת עבודה איכותית, בטוחה ונעימה לשביעות רצונם המלאה.

תחזוקת בנייני משרדים

תחזוקתם של בנייני משרדים היא מלאכה מורכבת בהיותה כוללת מגוון רחב יותר של שירותים. אנו מספקים מענה ניהולי כולל ומקצועי עבור כל צרכי בניין, המשלב מערך הפעלה מבוקר וחסכוני במיוחד של משק האנרגיה:

  • שירותי ניקיון במרחבים ציבוריים שבמגדל ובסביבתו, כולל שטיפת חדר מדרגות ולובי, ניקוי מעליות וחלונות, וכן ניקיון בגובה ושירותי פוליש וקס. כל זאת בעזרת מיטב אנשי השירות והציוד החדיש והמתקדם ביותר, ותוך שימוש בחומרי ניקיון איכותיים, נושאי תו תקן וידידותיים לסביבה.
  • תחזוקת ובקרת מערכות טכנו-מכאניות מתקדמות, הנעשית באופן יעיל וחסכוני תוך התאמה לצרכי המבנה ודייריו.
  • תחזוקת, טיפול ותיקון כל מערכות המגדל – מערכות מיזוג ואוורור, מערכות הסקה וחימום, משאבות לחץ, מערכות כיבוי אש, מעליות, גנראטורים, מערכות הסקה, מערכות סולאריות, מערכות חשמל, מים ואינסטלציה ומערכות אבטחה ובקרה.
  • תחזוקת והפעלת מתקני המבנה ואבזריו – לרבות מתקני ספורט, לובי, חדר כושר, חניון וכו'.
  • עיצוב ותכנון גינות במבנה ובסביבתו, וכן תחזוקתן השוטפת הכוללת פיקוח על מערכות השקיה מתקדמות.
  • שירותי הדברה וריסוס תקופתיים.
  • תחזוקה ירוקה – בדגש על חיסכון באנרגיה, מחזור והפרדת פסולת ומים אפורים.
  • הפעלת וניהול ספקי שירות חיצוניים.

אבטחה ושמירה

ניהולם השוטף של בנייני משרדים כולל גם שמירה ואבטחה באמצעות מערכות מתקדמות, וכן כוח אדם מקצועי ומיומן הדואג לשמירה על בטחון העובדים והמידע העיסקי תוך הקפדה על הופעה הולמת וייצוגית. שירותי האבטחה כוללים עמדת קבלה מאוישת עשרים וארבע שעות ביממה, שמירה, פיקוח ובקרה על הנכנסים למבנה ומתן כניסה לאורחים מאושרים בלבד, סיורים רגליים וממונעים בכל חלקי המבנה וסביבתו, וכן סיוע לדיירים הנקלעים למצוקה.

ניהול ושירות צרכי המשרדים במגדל

ניהולו של כל בניין משרדים כרוך במגע יומיומי עם אנשים. חברתנו מעמידה לרשותכם מנהלים מקצועיים ואיכותיים בעלי מודעות שירות גבוהה, אשר יטפלו בכל צורך ובעיה. זאת בעזרת ציוד וטכנולוגיות מתקדמות, ומתוך הקשבה ונכונות לשפר את טיב השירות לשביעות רצונכם.

שירותי ניהול מתקדמים

אנו מספקים ניהול חדשני ומקיף בעזרת שירותי משרד הכוללים מערכות ותוכנות מתקדמות, ותוך הקפדה על שקיפות מלאה בכל תחומי הניהול. שירותים אלו כוללים בין היתר:

  • ניהול ובקרת כספים ותקציב של אחזקת ותפעול הבניין, כולל הגשת דוחות חודשיים ותקופתיים.
  • צמצום והקטנת הוצאות שוטפות קיימות, עתידיות ובלתי צפויות.
  • תוכנית מונעת עבור תחזוקה, על ידי מעקב ובקרה של הבניין.
  • חידוש של חוזים והסכמי שירות.
  • ניהול ביטוחי המבנה השונים, לרבות ביטוח צד ג ' וביטוחי מבנה.
  • ייצוג מול הרשויות השונות.
  • ליווי וייעוץ טכני הנדסי.
  • ניהול כוח האדם בבניין.
  • שמירת ערך הנדל"ן של המבנה וסיוע במיתוג מוניטין הנדל"ן שלו.
  • פיקוח וליווי של עבודות יזומות במבנה.