השכרת שירות ניקיון מחברה מקצועית:

השאלה בדבר השכרת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית עולה כאשר מדובר בניקיונם של משרדים קטנים, סטודיו פרטיים, בתי מלאכה של בעל מקצוע, חנויות קטנות ובתים פרטיים. כאשר מדובר בחברות ענק או רשתות בעלות חנויות רחבות ידיים ומשרדים רחבי מימדים בהם עובדים מספר רב של עובדים הדבר הוא ברור מאליו כי ישכרו שירותיה של חברת ניקיון מקצועית, אך מה עם מי שגודלו בינוני עד קטן ומספר העובדים קטן מ10 או אפילו קטן מ5?

הפתרון הטוב ביותר:

גם כאן התשובה צריכה להיות ברורה. יש להשכיר את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית. כל פתרון אחר לניקיון המשרד הבית או העסק, החנות או הסטודיו, יביאו לעלויות גבוהות יותר על אף הניסיון לחיסכון בהוצאה וכמו כן שירותים אלו יהיו פחות מקצועיים עם תוצאה הרבה פחות טובה.
השכרת שירות ניקיון

העובדים פנויים לעבודה:

כאשר מגייסים את עובדי המשרד או החנות לנקות את העסק התוצאה לעולם לא תהיה טובה כמו שתהיה כאשר תבוצע על ידי חברת ניקיון מקצועית. עובדים רוצים לעבוד בתחום שלהם, לא לנקות. יתרה מכך הורדת עול הניקיון מצוות המשרד יניק לעובדים תחושה טובה יותר ונעימה יותר במקום העבודה, גם בגלל שהם לא יצטרכו לנקות יותר וגם בגלל שיהיה נקי יותר סביבם, באופן זה התפוקה שלהם כעובדים תהיה גבוהה הרבה יותר.

עלות נמוכה יותר:

חברת ניקיון מקצועית המציעה את שירותיה למשרדים וחנויות או בתי עסק אחרים מחשבת את עלות השירות על פי שטח ועל פי סוג העבודות אשר יש לבצע. תמחור זה הוא מדויק ולאחר חישוב פשוט ניתן לראות כי אינו יוצא יקר יותר משכירת שירותיה של עוזרת פרטית או מבזבוז זמן העובדים או בעל המקום על ניקיון החלל.

יש למי לפנות:

גם בבתים פרטיים עדיפה חברת ניקיון מקצועית המספקת שירותי ניקיון על פני עוזרות פרטיות אשר גובות יותר כסף וכן אין לכם באמת למי לפנות כאשר יש לכם תלונות על העבודה, אין לכם מנקה חלופי ולמעשה אתם משועבדים לעובדת ניקיון אחת ולמחיר הגבוהה שהיא גובה עבור שירותיה.