עבור מרבית האנשים מהווים שירותי ניקיון הכרח מציאות, בין אם מדובר בבית בפרטי, במשרד או בעסק. אכן, השוק המקומי מציע כיום היצע נרחב של חברות ניקיון, אך אלו אינן עשויות מיקשה אחת ונבדלות זו מזו בשירותיהן, מקצועיותן ואיכותן. ההבדלים הללו הם שיקבעו אם תהיו מרוצים מעבודות הניקיון, או שתמצאו את עצמכם בכל חודש מחפשים אחר חברה חדשה. לכן, בעזרת מספר בדיקות בסיסיות תוכלו למצוא בקלות את החברה שמתאימה לכם, ותשרת אתכם נאמנה לזמן ממושך.

אין חכם כבעל ניסיון

ראשית, חשוב לבחור בחברה מנוסה הפועלת כבר מספר שנים בתחום, ושיש אחריה רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים. למעשה, ניסיון הינו ערובה ליציבותה והצלחתה של החברה בשוק דינאמי ותחרותי. כמו כן, הניסיון יבוא לידי ביטוי בהתנהלות מקצועית, מאורגנת ויעילה של החברה ועובדיה, ביכולת לספק פתרונות מקצועיים לכל מצב, ובגמישות ומתן מענה לצרכים משתנים ומיידיים. בנוסף לכך, ניסיון עשיר מעלה את הסיכויים שתקבלו עובדי ניקיון מקצועיים, אמינים ואחראים. יחד עם זאת, יש לוודא כי ניסיונה של חברת הניקיון מגובה בהמלצות מהשטח. לכן, חשוב לקבל חוות דעת מלקוחות לשעבר של החברה, ולוודא כי אכן מדובר בחברה אמינה העושה את מלאכתה ביסודיות, עומדת בלוחות הזמנים ומעניקה שירות מקצועי ואדיב.

מה כוללים שירותי הניקיון

יש לברר מהו היקף השירותים שחברת הניקיון מספקת, ואם הם כלולים בהצעת המחיר. לדוגמא, עליכם לוודא שהשירות כולל ציוד וחומרי ניקיון איכותיים וידידותיים לסביבה, ומוצרים נלווים כמו סבונים וניירות טואלט. כמו כן, לעיתים חשוב לבדוק אם החברה מספקת שירותי ניקוי מיוחדים, לרבות ניקוי בגובה, ניקוי לאחר שיפוץ, פוליש ווקס וניקוי בקיטור בלחץ מים גבוה.יש לציין כי חלק מחברות הניקיון מספקות גם שירותי אחזקת מבנים ושירותי שמירה ואבטחה. במידה והינכם נדרשים גם לשירותים אלו, קבלתם מחברה איכותית אחת תייעל את ההתנהלות ואף תחסוך לכם במשאבים והוצאות.

אמינות היא שם המשחק

כאשר אתם מעסיקים עובדי ניקיון חיצוניים, אתם מעניקים להם למעשה כניסה למתחם האישי שבבית או בעסק, בו לעיתים קרובות הם נמצאים ללא פיקוח או השגחה שלכם. במתחם עשויים להיות בין היתר חפצים יקרי ערך, מידע מסווג וציוד רגיש, ולכן קיימת חשיבות מרובה לבחירה בחברת ניקיון אמינה בעלת עבר ללא רבב, שיכולה להציג עבור כל עובדיה תעודת יושר. העדיפו חברה שבוחרת את עובדיה בקפידה, מנהלת אחריהם מעקב ופיקוח צמוד, לוקחת אחריות מלאה עליהם ואינה מתנערת ממעשים בעייתיים. כמו כן, אמינותה של חברת ניקיון ניכרת במודעות ושימת לב לחפצים ופריטים רגישים, בין אם מדובר במחשבים, מסמכים או חפצים שבירים. מודעות זו תתבטא גם בידע וכלים מתאימים לטיפול בכל פריט או משטח באופן הולם, לניקויים ללא נזקים ובהחזרתם למקום הנכון.