חברות ניקיון בתל אביב נותנות מענה לבנייני משרדים, מרכזים מסחריים וקניונים, מוזיאונים ומתחמים ציבוריים אחרים. על חברת הניקיון להתאים את עצמה לצרכי הלקוחות. בין אם מדובר במקום פתוח שחשוף לפגעי מזג האוויר או במקום סגור ששעות הפעילות בו מוגבלות ועד לקניונים או איזורי בילויים שצריכים ניקיון שוטף לאורך שעות היום והערב, לעיתים 24/7. לכל בניין או מתחם יש דרישות שונות. אתם צריכים לבחור בחברת ניקיון שתיתן פתרונות מותאמים לצרכים שלכם.

תל אביב

איך לבחור חברות ניקיון בתל אביב?

כאמור, הדבר החשוב ביותר הוא מתן מענה לצרכים שלכם. נתחיל בדבר הבסיסי, צוות ניקיון זמין. אתם צריכים להחליט מה גודל הצוות וכמה שעות ביום אתם צריכים שיהיה במקום צוות ניקיון. בהרבה מבנייני המשרדים, יש נוכחות מועטה של אנשי ניקיון בשעות הבוקר והצהרים, שתפקידם הוא לשמור על הניקיון השוטף של חדרי השירותים, המטבח וכדו'. בשעות הערב רוב עבודת הניקיון נעשית, לאחר שהעובדים מסיימים את יום העבודה שלהם כך שהמנקים יוכלו לנקות מבלי להפריע לעבודת המשרד.

פתרונות ניקיון מסביב לשעון לקניונים, מרכזים מסחריים ומבני ציבור

כשמדובר במבנה ציבור גדול שיש בו צורך בצוות ניקיון שוטף שיכול למנות מכמה עובדים לצוותים של עשרות אנשים בכל משמרת. בגלל הקושי לגייס ולנהל מספר רב של עובדים, מתחמים רבים פונים לחברות ניקיון בתל אביב, כדי שיספקו את העובדים הדרושים, וזאת מבלי שיצטרכו לעסוק בניהול השוטף של כוח האדם הנדרש לעבודה.

ניקיון מפעלים ומתחמי תעשייה

שירותי ניקיון למפעלים בתל אביב והמרכז

למפעלים ומתחמי תעשייה יש דרישות שונות לחלוטין מבחינת ניקיון המקום. באוזרים תעשייתיים יש צורך בשימוש בחומרי ניקיון מיוחדים ובשטיפה בלחץ מים גבוה, בהתאם לסוג הרצפה בסביבת העבודה. חברת אופק מספקת שירותי ניקיון למפעלים ואזורי תעשייה בפריסה ארצית, כולל ניקיון קומות עבודה, אזורי אריזה והובלה, חניונים וניקוי צנרת.

שירותי ניקיון מתקדמים

לעיתים יש צורך לנקות מתקנים שדורשים ציוד או הכשרה מיוחדת, ניקוי חלונות בגובה, ניקוי חניונים, דרגנועים ועוד. במקרים כאלה כדאי לכם לבחור בחברת ניקיון שמספקת שירותים אלה, וכך תוכלו להזמין את שירותי הניקיון הרצויים לכם. ודאו שלחברה המספקת לכם שירותי ניקיון יש את הידע והציוד המתאים לצרכים שלכם.

שירותים משלימים: גינון, תחזוקה ושמירה

אם אתם מנהלים בניין משרדים, קניון או מפעל יכול להיות שיש לכם צורך בשירותים משלימים כמו גינון ותחזוקת סביבת הבניין, תחזוקת המבנה המרכזי בעצמו, שירותי שמירה ועוד. כדי לחסוך בעלויות, מומלץ לפנות לחברה שיכולה לתת לכם מענה בכמה תחומים משלימים כך שהעבודה תהיה מרוכזת אצל ספק אחד שיוכל להציע לכם מחיר משתלם עבור כלל השירותים, ואתם תהיו רגועים שכן אנשי מקצוע מטפלים בכל הדרוש בבניין.

לפרטים נוספים עברו לדף צור קשר.