ניקיון משרדים בערב

חברת ניקיון למשרדים בשעות הערב

למקום העבודה שלנו יש השפעה עצומה על החיים שלנו ולא רק בפן הכלכלי. למרות שלרובנו חשוב ללכת לעבודה עם חיוך ולהיות ביחסים טובים עם העמיתים שלנו, גם לסביבה הוויזואלית יש השפעה על הלך הרוח שלנו במקום העבודה. לכן, בין אם מדובר במשרד קטן או חלל משרדים גדול, מעבר לעיצוב של המקום, מאוד חשוב שלנו שהסביבה תהיה נקייה ונעימה. יחד עם זאת, כדי שהמשרד שלנו יהיה נקי במהלך היום, זהו קריטי להעניק לו אחזקה שוטפת ושירותי ניקיון איכותיים. מדוע? ובכן, במשרדים קיימת תנועה מרובה של אנשים. בין אם מדובר בעובדי המקום או מבקרים חיצוניים שמגיעים לפגישות, באופן טבעי, המשרד מתלכלך ומתבלגן. מי מאיתנו לא יצא לו להיכנס למטבחון של המשרד אחר הפסקת הצהריים ולהזדעזע מכמות האשפה, שאריות המזון בכיור, כתמי הקפה על השיש, ופירורים על הרצפה. ולא רק במטבחון, אלא גם בחדרי הישיבות, בספות הלובי, ואפילו במשרד האישי שלנו, שמבלי לשים לב קצת לכלכלנו במהלך היום. כך או כך, זה מאוד קשה לשמור על ניקיון המשרד, גם שאנו מאוד משתדלים. אז מה הפתרון? ניקיון משרדים בערב.

מהו היתרון של שירותי ניקיון משרדים בערב?

ובכן, אחד היתרונות המובהקים של ניקיון משרדים בערב זה שצוות הניקיון יכול להעניק למשרד ניקוי יסודי מבלי להפריע לעובדים בעבודתם, ולהפך. למרות שמאוד מומלץ להעניק למשרד גם ניקוי במהלך היום (ולא מעט משרדים עושים זאת), במהלך שעות הפעילות זה מאוד קשה לצוותי הניקיון באמת לבצע ניקוי יסודי של המשרד שכולל שטיפת רצפה ופוליש, שאיבה של הספות בלובי, חיטוי חיידקים בשירותי העובדים ובמטבחון ועוד. לכן, הפתרון היעיל ביותר הוא שירותי ניקיון משרדים בערב. מעבר לכך שזהו הזמן האידיאלי לבצע ניקיון יסודי, זה גם נותן את ההזדמנות לעובדים להגיע בבוקר למשרד נקי ומצוחצח ולסביבת עבודה נעימה ומטופחת. כמו כן, צריך לזכור שלא פעם נקבעות פגישות עבודה בשעות הבוקר, כאשר לחלקן גם מגיעים לקוחות חשובים מבחוץ, ולנראות של המשרד יש השפעה לא מבוטלת על הרושם הראשוני ועל המקצועיות של החברה.

ניקיון משרדים בערב-השירות של קבוצת אופק

מחפשים חברת אחזקה שמספקת שירותי ניקיון בערב? הכירו את קבוצת אופק, החברה המובילה בארץ בתחום ניהול ואחזקת מבנים ותחום האבטחה והניקיון המוסדי לארגונים וחברות. קבוצת אופק מספקת שירותי ניקיון בפריסה ארצית עבור משרדים, מרכזים מסחריים וקניונים, בתי ספר, חניונים ועוד. כאשר מדובר בשירותי ניקיון למשרדים, החברה שולחת צוותי ניקיון מיומנים ומקצועיים ומקפידה על שימוש בציוד מתקדם במיוחד לניקיון ותחזוקה (כגון מכונות ליטוש והברקה, ניקוי בקיטור בלחץ מים גבוה, ובמות הרמה לניקוי בגובה), וחומרי ניקיון איכותיים וחזקים במיוחד העומדים בתקנים הנוקשים של משרד הבריאות ומכון התקנים הישראלי. כמו כן, צוותי הניקיון של החברה מבצעים במשרדים עבודות קרצוף ופוליש, חיטוי חיידקים, ניקוי שטיחים ושאיבה, פינוי אשפה, ניקוי חללים משותפים ועוד, ודואגים שרמת הניקיון תהיה מוקפדת ובסטנדרטיים הגבוהים ביותר. בנוסף, ניתן לתאם מול קבוצת אופק את השעות והזמנים הנוחים ביותר למשרד, כך שאם הנכם מעוניינים בניקיון משרדים בערב או ביום (או גם וגם), החברה תדאג שצוותי הניקיון יגיעו בשעות הרצויות תוך עמידה בזמנים מוגדרים מראש. מעבר לכך, צוותי הניקיון עצמם פועלים תחת פיקוד ישיר וקפדני של המפקח האזורי, ומצוידים במדים נקיים וייצוגיים. קבוצת אופק מקפידה על שירות ללא דופי וסביב השעון, ומעניקה מענה מידי לכל סוגיה או בעיה לא צפויה.

מדוע שירותי הניקיון והאחזקה של קבוצת אופק נחשבים למומלצים ביותר?

קבוצת אופק מספקת את שירותיה המגוונים לכמה וכמה מהחברות הגדולות והמוכרות בארץ מאז שנת 1999, ואחת הסיבות העיקריות להצלחה המתמשכת של הקבוצה, שמציבה את שירותי הניקיון והאחזקה שלה ב-22 שנים האחרונות כבין השירותים המובילים והמומלצים בארץ עם יותר מ-18,000 לקוחות מרוצים, זו המקצועיות הבלתי מתפשרת שלה שהולכת יד ביד עם שירות אדיב ואמין. מעבר לכך, החברה שמונה כיום 1600 עובדים, בוחרת בקפדנות כל עובד ואיש מקצוע שנשלח כנציג של החברה, ומקפידה לפקח על כל פרויקט באדיקות. בין אם מדובר בשירותי ניקיון, שירותי אחזקה, שירותי שמירה ואבטחה, או שירותי ניהול נכסים, החברה דוגלת בשירות לקוחות 24/7, ובמתן פתרונות באופן מהיר ויעיל. 

עוד בסל השירותים של החטיבה המקצועית

צרו איתנו קשר
דברו איתנו דילוג לתוכן