ניקיון הוא מושג יחסי, וכל אחד מאיתנו תופס את המרחב כנקי או מלוכלך באופן מעט אחר. ובכל זאת, ישנם מצבים בהם הניקיון הוא כה יסודי וכמה עמוק, מצבים בהם כל אחד יזהה מיד את המרחב כנקי, ויחווה את התחושה הנעימה שאנו שואפים אליה כשאנו מכוונים בניקיון יסודי של הבית, המשרד, העסק או המפעל שלנו.

לא משנה מהו המרחב אותו אתם מחפשים לנקות, ניקיון במכונות לחץ מים הוא ניקיון יעיל בצורה יוצאת דופן, פיתרון טכנולוגי חכם המאפשר לכם לנקות כל מרחב בצורה יעילה, תוך חיסכון מקסימאלי במים ובזמן עבודה, ובעצם חיסכון כפול, שהרי אתם גם חוסכים בהוצאות הניקיון שלכם.

אופי הניקוי במכונות לחץ מים

כשאנו ניגשים לנקות דבר מה באופן ידני, אנו משתמשים במספר אסטרטגיות. הרטבה, קרצוף בעזרת דטרגנטים, גירוד, איבוק וכיו"ב, והכול בהתאמה לסוג המשטח או המרחב, ולאופי הלכלוך הנוטה להצטבר בו. מכונת לחץ מים מאפשרת לנו לגשת לכל צורות הניקוי בדרך יעילה ופשוטה, בלחיצת כפתור אחת.

מכונות אלו מאפשרות שימוש במים חמים או קרים, ובמספר רב של חומרי ניקוי בכדי להתאים לסביבה ולאופי הלכלוך. במקביל, הלחץ הרב שמופעל בזרם המים המתכונן מאפשר לכם ניקוי יסוד המסיר גם את הכתמים העיקשים ביותר, ומשאיר אחריו משטח נקי לחלוטין, במראה חדש כמו ביום הראשון בו הוא הותקן.

סוגי משטחים והגנה מפני לכלוך

השימוש בניקוי בקיטור בלחץ מים גבוה מתאים לתעשייה ולשימוש הביתי כאחד, והוא הבחירה הנכונה למי שמחפש להגיע לניקוי עמוק ויסודי במיוחד. במידה וישנם משטחים שלא נוקו במשך זמן רב, וסובלים מכתמים עמוקים ומהצטברות של חומרים שמסרבים לרדת, השימוש במכונת לחץ לניקיון מאפשר לכם לקבל את המשטח בחזרה במצב חדש, ומוכן להגנה מפני לכלוך בעתיד.

ההמלצה הגורפת היא ליישם ציפוי מגן לאחר הניקוי במכונות לחץ, שכן הניקוי הוא עמוק ויסודי כל כך עד כי חבל להשאיר את המשטח חשוף שוב, כפי שהיה בעבר, לצבירת לכלוך. הדבר נכון בעיקר, אך לא רק, למשטחים מחוספסים, אותם קשה מאוד לנקות באופן קונבנציונאלי, אך קל במיוחד בעזרת מכונות ניקוי בלחץ.

לכן, כשאתם בוחרים לעשות את הצעד ולהזמין שירותי ניקיון בעזרת מכונת לחץ, או בוחרים לרכוש מכונה לניקיון בלחץ מים וקיטור, מוטב לברר מראש מול החברה על סוגי החומרים המגנים שהיא ממליצה עליהם, בהתאם לאופי וסוג המשטח. כשאתם מבצעים מחקר זה שימו לב כי משטחים מחומרים שונים דורשים חומרי מגן שונים, מה גם שרמת החשיפה שלהם ללכלוך ואבק (משטחים חיצוניים, משטחי פנים, רצפות, תקרות וכיו"ב) משפיעה מאוד על אופי החומר הנכון.

img_1243-1