כל חברה גדולה היא מארג שלם של צרכים, אנשים ואתגרים. ניקיון משרדים גדולים וחברות גדולות מציב בפני צוות המנקים והחברה האחראית עליהם שלל אתגרים מגוונים, חלקם ניתן לפגוש גם במקומות קטנים יותר וחלקם ייחודיים לעבודה בחללים גדולים, בעלי דריסת רגל גבוהה ולחצים גבוהים.

חברות גדולות, כגון בנקים, מפעלים, אולמות ומשרדי ממשלה גדולים, משתרעות לעיתים על פני כמה קומות ומפלסים וכוללות כמויות גדולות יחסית של אנשים, ולכן כדאי להעסיק מנקה או צוות ניקיון במשרה מלאה. חברת אופק עוסקת בין היתר באחזקת מבנים ובשירותי ניקיון לחברות גדולות ומונה כ-1,600 עובדים.

ניקיון משרדים גדולים – כיצד לתזמן את הניקיון?

חברות ומשרדים גדולים רואים תנועה ותזוזה בלתי פוסקת של אנשים ברוב שעות היום. התנועה הגדולה מציבה בפנינו מספר אתגרים. בראש ובראשונה, צוות הניקיון יצטרך לדעת כיצד לתמרן מבחינת ניקיון בין האנשים השונים והמחלקות השונות, כך שהעבודה השוטפת תופרע ברמה המינימאלית ביותר. יש כאן אלמנט של תזמון – צריך לדעת מתי עדיף לנקות כל חלל במבנה, מתי עמוס יותר ומתי עמוס פחות ומתי ניתן לבצע את העבודה בנוחות המרבית – הן מבחינת המנקה עצמו והן מבחינת העובדים שיש להם מטלות שוטפת לבצע.

ניקיון משרדים גדולים – יותר אנשים, יותר עבודה

מעבר לכך, כמות גבוהה של אנשים העובדות בחברה או במשרד, וודאי תצבור יותר לכלוך ואשפה, ולכן היקף עבודות הניקיון יהיה באופן הגיוני גם גדול יותר. מסיבה זאת כדאי להעסיק מנקה במשרה מלאה, או אף צוות ניקיון שלם, בהתאם לכמות העבודה וכמות האנשים העובדים בחברה. צוות שכזה, שעבר הסמכה ארוכה וקפדנית, יוכל לתת מענה שלם ומקיף לכלל הצרכים של החברה ויקפיד על רמת ניקיון גבוהה לכל אורך היממה. אם המקום נקי רק בחלק משעות היום, וודאי שמצב זה הוא רק בגדר מניח את הדעת, ויש לשמור על ניקיון החל מהגעת העובד הראשון ועד לעזיבת העובד האחרון.

 

לפרטים נוספים בנושא ניקיון משרדים>>

 

ניקיון משרדים גדולים – חברות גדולות, ציפיות גדולות

משרדים גדולים וחברות גדולות שרואים לקוחות רבים בכל יום, לרוב צריכים לשמור על רמה גבוהה עוד יותר של ניקיון ואסתטיקה, אחרת המותג, התדמית והשם שלהם יפגעו. מעבר לכך, לקוחות שבאים מבחוץ גם יכולים לגרום להצטברות נוספת של אשפה שיש עלינו לנקות. בכל שעה שבה לקוחות מבקרים בחברה, חייב להיות איש ניקיון ייעודי שידאג לנקות אחריהם וידאג לתחזוקה השוטפת של המקום.

 

נקיון משרדים

ניקיון משרדים גדולים – התפרשות על פני כמה קומות ומפלסים

אם מדובר במבנה גדול ומרשים במיוחד, שמתפרש על פני כמה שלבים, יש לנקוט בטקטיקה מיוחדת בעודנו דואגים לניקיון ולתברואה השוטפים שלו. מדובר באתגר משל עצמו, כזה שיש להתאים לו תוכנית פעולה מיוחדת. חברת אופק מנוסה מאוד באחזקת ובניקיון מבנים גדולים ונוכל לבדוק את הצרכים הפרטניים של החברה שלכם, על מנת להתאים לה צוות שישהה במקום בכל שעות העבודה וייתן מענה מתמיד.

עמידה במבדקים חיצוניים

חברות גדולות יאלצו לעיתים לעמוד בבדיקות חיצוניות של רמת התברואה שלהם, ולבטח אם מדובר בחברה העוסקת ביצור מזון, הכנת מזון או העוסקת בחומרים עדינים אחרים, כמו למשל תרופות. אי-עמידה במבדק עשויה לגרור השלכות שליליות מאוד בעבור החברה. לצורך כך מומלץ להתייחס בכובד ראש לנושא הניקיון ולדאוג להעסקה של צוות מיומן ומנוסה בתחום. מעבר למבדקים החיצוניים, כמובן שברמה המוסרית והעקרונית יש לדאוג להקפדה על הניקיון, ובפרט כאשר עובדים עם מרכיבים שיכולה להיות להם השלכה בריאותית על אנשים ולקוחות. אם למשל יש בבעלותכם אולם אירועים או שהחברה שלכם עוסקת ביצור תרופות או מזון, כדאי מאוד להקפיד על רמה גבוהה של היגיינה וניקיון.

היתרונות שבהעסקת צוות במשרה מלאה לניקיון משרדים גדולים

צוות שעובד במקום באופן קבוע ורציף, יוכל לתת מענה תמידי לכל הצרכים של המשרד. ככל שעובדים בו יותר אנשים וסביבת העבודה דרשנית ולחוצה יותר, כך יצטבר יותר לכלוך, וצוות הניקיון השוהה במקום יוכל לנקות אותו בנקל. מעבר לכך, צוות ניקיון ששוהה במקום דרך קבע יוכל להעניק מענה תמידי ומהיר לכל אירוע מיוחד שנקרה בדרכו – כך ניתן לראות את הנולד ולמנוע הפתעות.

צוות ניקיון במשרה מלאה יכיר את צוות העובדים והמנהלים באופן אישי, יכיר את הצרכים הספציפיים של החברה, ועובדה זו תורמת ליצירת שיתוף פעולה והבנה של הנפשות הפעולות והצרכים של המשרד. במידה ולאנשים שונים במחלקות שונות יש צרכי ניקיון אחרים, הצוות יוכל להכיר אותם ולתת להם מענה בהתאם. באופן כללי, שירות הלקוחות של צוות במשרה מלאה יהיה טוב יותר וקשוב יותר באופן משמעותי.

לצוות ניקיון במשרה מלאה יהיה באמתחתו הזמן הדרוש על מנת להקדיש תשומת לב רחבה לפרטים ולא יעגל פינות. כשהמלאכה רבה, אך גם הזמן רב – העבודה תבוצע באופן אופטימאלי ופרפקציוניסטי.

ניקיון משרדים גדולים – עובדים מרוצים

ככל שהארגון או החברה גדולים יותר, כך לעיתים קשה יותר להעניק לכל עובד תשומת לב אישית ולשמור על שביעות הרצון שלו. צוות ניקיון ששוהה במקום באופן קבוע ידאג לסביבה נקייה ונעימה, תשפר את התחושה של העובד, תעלה את מוראל העבודה שלו ואת הרצון שלו לעבוד. סביבת עבודה מוקפדת ונקייה, ללא הצטברות של אשפה, משרה אווירה טובה ומספקת תנאים מצוינים לעובדים, והיתרונות הטמונים בכך רבים.

אם אתם מעוניינים בשירותי ניקיון משרדים ובניקיון משרדים גדולים – נשמח להיעתר לעזרתכם ולתת לכם מענה שהולם את הצרכים שלכם. החברה שלנו מספקת שירותי ניקיון מקצועיים לעסקים מבאר שבע ועד להרצליה.