עבורנו בקבוצת אופק, חברת ניקיון מבנים מקצועית, אין עבודה גדולה מדי או קטנה מדי. אנחנו שמחים לספק את שירותי ניקיון מבנים של חברות מכל הסוגים ובכל הגדלים. אנחנו מספקים שירותי ניקיון מבנים מובנים עבור הנוחות שלכם. שירותי ניקיון מבנים יכולים להתבצע לפני שעות העבודה, בזמן שעות העבודה, לאחר שעות העבודה, ובתדירות בה אתם בוחרים. ניקיון מבנים אינה עבודה קלה ואנחנו גאים במקצועיות שלנו.

היתרונות שבשימוש בחברת ניקיון

מבנים בעזרת השימוש בשירותי ניקיון מבנים מקצועיים תוכלו ליהנות משטחים ציבוריים נקיים וכך הלקוחות שלכם יהיו יותר מרוצים וגם העובדים שלכם יהיו יותר מרוצים.

יעילות גבוהה יותר –

ניקיון המשרד יכול לקחת הרבה זמן. שכירת שירותי חברת ניקיון מקצועית עוזרת לעובדים המשיך לעבוד ביעילות. הזמן שאותו אתם חוסכים שווה כסף.

תוצאות מקצועיות באיכות גבוהה –

ניקיון איכותי ומקצועי בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום.

מוצרים ידידותיים לסביבה –

מוצרים שלא מזיקים לבריאות, מוצרים לא רעילים, חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה ולבריאות.

ציוד ומכשירי הניקיון הטובים ביותר בשוק –

המכשירים החדשים ביותר והמשוכללים ביותר בתחום.

מחירים אטרקטיביים –

מחירים מהטובים בשוק לשירות המקצועי והאיכותי ביותר.

ניקיון מבנים

ניתן לבצע את שירותי הניקיון אחרי שעות העבודה כדי לא להפריע לעסקים –

במקום להגיע באמצע שעות העסקים ולעשות רעש והמולה, השירות האיכותי ניתן בשעות בהן אין עובדים או לקוחות בבניין.

עוזר לעובדים להיות יותר יעילים –

מחקרים מראים שכאשר עובדים פועלים בסביבה יותר נקייה ונעימה היעילות שלהם עולה.

סביבה נקייה – פחות ימי מחלה –

העסק שלכם יהיה יותר רווחי אם תעסיקו שירותי ניקיון מבנים באופן קבוע, וכך גם העובדים שלכם יהיו מאושרים יותר ויעילים יותר, וגם בריאים יותר. פחות ימי מחלה מעלה את הרווחיות של העסק ועוזרת לכם לעשות יותר כסף.

אנחנו יכולים להתאים את השירותים שלנו באופן אישי ללקוחות שלנו כדי להתאים את השירות לכל צורך שלא יהיה להם. אנחנו מצפים לפגוש אתכם, הלקוחות ולהדגים לכם את השירות שאנו מספקים.

כל בעל עסק ומנהל יודע ששירות ניקיון מבנים טוב הוא חובה עבור הבריאות הפיזית והנפשית של כל עובדי ולקוחות החברה. בית עסק נקי הרבה יותר מזמין עבור הלקוחות והעובדים, וזה עוזר לעסק לשגשג. בניינים אותם מנקה חברת ניקיון מבנים איכותית ומקצועית מראים ללקוחות שלהם שהם דואגים לכל הפרטים, מהקטן לגדול, וכך הופכים את החברה למושכת יותר ללקוחות. מחקרים מראים שמקום עבודה נקי מעלה את התפוקה והיעילות. שולחנות משרד מכילים פי 400 יותר חיידקים מאסלות, חיידקים שגורמים לעובדים להיות חולים ולהפסיד ימי עבודה.

בין אם יש לכם עסק גדול במבנה ענק או בכמה מבנים גדולים, או עסק קטן, חברת ניקיון מבנים טובה תספק לכם את השירות הטוב ביותר ולעזור לכם לדאוג שהמבנה שלכם יהיה נקי ומצוחצח. אנחנו ניקח את החברה שלכם לשלב הבא עם שירותי נקיון המבנים שלנו. קבוצת אופק היא חברת ניקיון מבנים איכותית ומקצועית.

המטרה של ניקיון מבנים קבוע הוא להסיר לכלוך ולצחצח את כל האזורים שהכי קשה להגיע אליהם ולוודא שכל המבנה נקי ואין בו לכלוכים גדולים וקטנים, כדי למנוע אי נעימות ואפילו מחלות.

ניקיון משרדים-

ניקיון משרדים בסיסי כולל לנגב אבק מהשולחנות, הכיסאות והרהיטים, לשאוב אבק ולשטוף את הרצפה ולהוציא את הזבל מהמשרדים, מחדרי הישיבות ומזורי הקבלה. אך ניקיון עמוק הולך שלב אחד מעבר לזה. הוא יכול לכלול ניקוי וקרצוף של אזורים שקשה להגיע אליהם במבנה כגון תקרות, חדרי מדרגות, מעליות, מרפסות, חדרי עישון, ולאסוף את הלכלוך והחיידקים שיכולים להוביל לאלרגיות ולמחלות ולהזיק לעובדים וללקוחות גם יחד.

ניקיון רצפות-

גם אם הרצפה בבניין שלכם עוברת שטיפה באופן קבוע, מדי פעם היא צריכה קרצוף מקצועי על ידי מכונה איכותית. השטיחים צריכים לעבור טיפול יסודי.

שירותים-

ניקיון והברקת שירותים, משתנות, רצפות, כיורים, ברזים ומשטחים הוא חלק מניקיון יום יומי בסיסי. ניקיון יסודי כרוך לא רק בפעולות האלו אלא בניקיון ובחיטוי הקירות, המחיצות, הרצפות והתקרות.

מטבחים-

במטבחים תעשיתיים קיימים הרבה משטחים שאם לא מנקים אותם ביסודיות יכולים להיות בהם המון לכלוך וחיידקים. ציוד מטבח כמו תנורים, כיריים ומשטחים חשופים להרבה שומנים ושמנים הנדבקים אליהם ויוצרים שכבה עבה של לכלוך וחיידקים. ניקיון שגרתי עוזר למשטחים האלה להיות שמישים, אך ניקיון עמוק ומקצועי יכול להסיר את כל החיידקים מהאזורים הקשים ביותר.