פינוי וניקוי דירות

מי צריך שירותי פינוי וניקוי דירה?

רבים צריכים שירות פינוי וניקוי דירות  לאחר שקיבלו דירה בירושהעיזבונותמחסן או עסק והנכס במצב רע, מוזנח, מלוכלך מאוד, עם חפצים רבים חסרי שימוש. שירותי פינוי דירות כוללים מיון התכולה, אריזתה ופינוי כל החפצים, הרהיטים ומוצרי החשמל הלא דרושים ע”י צוות מקצועי, שעובד בצורה יעילה, מדויקת ונקייה כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ולגרום לנכס להראות נקי ופתוח יותר. במקרים חריגים שירותי פינוי דירה יכללו שירות ניקיון יסודי ואף לעיתים תיקוני צבע (שפכטל).

למה צריך שירותי פינוי דירה?

הרבה מאוד אנשים חושבים שזה נורא פשוט לפנות את הדירה שלהם בעצמם. שמספיקות כמה זוגות ידיים של חברים והדירה פנויה, האמת שזה נושא הרבה יותר מורכב ממה שהוא נראה. תמיד צצים דברים בלתי צפויים כמו ציוד חשמלי מסוכן הגורם להתחשמלות, חומרים מסוכנים ורעילים הנמצאים בבית. לכן ישנו צורך באיש מקצוע עם ניסיון בשירותי פינוי דירות על מנת לבצע עבודת פינוי דירות מסודרת, יסודית ויעילה. סיבה נוספת לפנות לאיש מקצוע בתחום היא פינוי הפסולת, מי שמשאיר חפצים גדולים ברחוב או ליד פחים עובר על החוק ויכול לקבל קנסות כבדים מאוד. בדרך כלל לאחר שירותי פינוי דירות, תכולת הדירה מושלכת באתרים מורשים, ואף נתרמת לארגוני צדקה.

איך בוחרים חברת שירותי פינוי דירות?

איך אפשר לדעת איזה חברת שירותי פינוי דירות אמינה ומקצועית? יש תחרות כ”כ גבוהה ואינספור מתחרים בתחום שירותי פינוי דירות. שרצוי לבדוק את השם של החברה לשירותי פינוי דירות, צרו קשר עם לקוחות עבר של חברה זו, הקשיבו למה שיש להם להגיד וההתרשמות שלהם מתהליך פינוי הדירה. ברוב המקרים חברת שירותי פינוי אשר עשתה את עבודה על הצד הטוב ביותר, תשאיר אחרי לקוח מרוצה עם חוויה וזיכרון חיובים מתהליך הפינוי דירה.

השירות ניתן לעו”ד, אפוטרופוסים וכן לפרטיים.


למה לבחור בנו?

באופק שירותי פינוי דירות, אנו שמים גדש על מתן שירות נעים, אדיב, ואיכותי. חווית הלקוח קודמת לכל.
כמו כן אופק הינה גם חברת ניקיון מהמובילות בתחום ותוכל לתת לכם את הפתרון לניקוי דירות בצורה המקצועית ביותר בחבילה אחת.

חשוב לציין כי ברשות החברה חומרי ניקוי, חיטוי, פוליש ווקס ומכשור מהמובילים בתחום אשר יתנו גם לפינוי הבית שלכם ערך מוסף