במשך שנים אופק סיפקה שירותי ניהול נכסים ובניינים שכללו שירותי תחזוקה, שמירה, ניקיון וגינון לבניינים מסחריים ולמגדלים מגורים. כעת, בעקבות הדרישה של חלק מלקוחותינו אנחנו שמחים להשיק שירות חדש – שיפוצים ועבודות גמר!

שיפוץ ועבודות גמר

שיפוץ המשרד, החנות, המבנה או החלל במפעל הוא פרויקט מורכב. שמחים לבשר ששירות זה נוסף לסל השירותים שלנו. וכמיטב המסורת – כלקוחות אופק אנחנו נדאג לטפל לכם בכל עניין שיפוץ החנות\משרד!
עם ניהול נכון ויעיל של לוחות זמנים, משאבים וכוח אדם, קבוצת אופק מספקת את כל סוגי השיפוצים בלי לוותר על עיצוב עבודות גבס, אניסטלציה, חשמל, צביעה ועוד. המטרה היא לתת למנהלי המשרד שלכם לעבוד בראש שקט. במקום שתצטרכו ליצור קשר עם אנשי מקצוע שונים לכל תקלה אנחנו נטפל בכל בקשותכם.

בכל פעם שיש לשפץ את המשרד, החנות, או בית העסק – התקשרו אלינו, ואנחנו נדאג לשלוח אליכם את אנשי המקצוע שיספקו עבורכם מענה שלם.
יתרה מזאת, לאור השקת השירות, אתם תקבלו מחיר מיוחד עבור עבודת איש המקצוע שזול באופן משמעותי מהמחיר הרגיל.

Ofek_desktop_01

למה זה כדאי?

  1. חיסכון בזמן –  במקום שאתם תצטרכו לאתר אנשי מקצוע, להשוות מחירים ולעקוב אחרי כל שלב בעבודה – אנחנו נעשה זאת עבורכם. אנחנו מתחייבים לספק לכם איש מקצוע במהירות המירבית!
  2. שקיפות מלאה – יש לנו מחירון קבוע, אתם יכולים לדעת כמה תשלמו מראש. לפני תחילת התיקון, איש המקצוע יגיע אליכם למשרד כדי להגיש הצעת מחיר לפי המחירון הקבוע שלנו.
  3. ראש שקט – ענף השיפוצים הינו ענף פרוץ מאוד. שבו כל אחד יכול להציג את עצמו כבעל מקצוע. חברת אופק היא אחת מהחברות הגדולות במשק ואנחנו נדע לשלוח אליכם אך ורק בעלי מקצוע מורשים ומנוסים שידעו לטפל בכל תקלה במהירות ובמקצועיות.
  4. אחריות – חשוב לנו שכל תיקון או עבודה יתבצעו על הצד הטוב ביותר. אנחנו עובדים רק עם אנשי מקצוע מנוסים שמחויבים לתת את השירות הטוב ביותר. עם זאת, במידה ויש בעיה, אנחנו כאן לשירותכם עד שנפתור כל תקלה לשביעות רצונכם המלאה.
  5. מחיר – אנחנו באופק מתחייבים למחיר נמוך ומשתלם (פר קריאה/תקלה). למחירון התקלות המלא שלנו לחצו כאן. יש לכם מספר תקלות? תנו לאופק לדאוג לכיס שלכם! רק באופק תשלום לבעל המקצוע לפי שעת עבודה בלבד*.

*לא כולל חומרים וציוד

הצטרפו לעשרות הלקוחות המשתמשים בשירותינו:

אל תישארו מאחור, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם