חברת אופק מספקת שירותי ניקיון לקניונים, בנייני מגורים, מפעלים, מוסדות ציבוריים ועוד. אנחנו מספקים שירותי ניקיון שכוללים גם ניקוי בקיטור בלחץ מים גבוה, ניקוי דרגנועים, ניקוי חניונים ומקומות אחרים הדורשים ציוד מיוחד.אנחנו מציעים שירותי ניקיון מתקדמים הכוללים: ניקיון בגובה / ניקיון חלונות בגובה, ניקוי בלחץ מים גבוה, ניקיון לאחר שיפוץ ובנייה, ניקוי דרגנועים, קרצוף שטיחים, מריחת וקס, פוליש קריסטל, ניקוי חניונים

ניקוי בגובה

ניקוי חלונות בגובה

בנייני משרדים, בתי מלון, מגדלי מגורים ומבנים נוספים דורשים ניקוי בגובה. על מנת לשמור על ניקיון החלונות, השמשות ומראה הבניין המהודר. אנחנו מציעים שני פתרונות עיקריים לניקוי בגובה:

  1. ניקוי בעזרת במת הרמה – המנקה עומד בתוך במה המורמת מהקרקע בעזרת מנוף, או מורדת מהגג.
  2. ניקוי בשיטת אוסמוזה הפוכה – ניקוי עד לגובה של 20 מטרים הנעשה מהקרקע, ללא חשש לפרטיות השוהים בבניין.

חברתנו מנקה חלונות בגובה בעזרת אוסמוזה הפוכה (עד גובה של 20 מטר) ללא עלויות מיותרות, בפחות זמן והרבה יותר יעיל

קראו עוד אודות ניקוי בגובה כאן.

ניקוי בקיטור בלחץ מים גבוה

ניקוי בקיטור בלחץ מים גבוה לניקוי, שטיפה ושיקום של משטחים הסובלים מלכלוך רב, ולעיתים מצטבר. מדובר במשטחים הדורשים ניקוי יסודי אך האמצעים הקונבנציונאליים לא מספקים מענה אפקטיבי.

הצוותים עובדים עם הציוד הבטוח ומהמתקדם בעולם, בנוסף על שימוש בחומרים בעלי תו תקן שהינם ידידותיים לסביבה. פעולת המכונות מתבצעת בטמפרטורות של כמאה וארבעים מעלות, ובלחץ אטמוספרי של כמאתיים בר, ומתבטאת בניקוי יסודי, מהיר ואחיד. השיטה יעילה במיוחד למשטחים מחוספסים, בזכות ניקוי יסודי של לכלכוך אשר הצטבר בחספוסי המשטח.

סוגי משטחים לניקוי בקיטור בלחץ מים גבוה

משטחי אבן מעובדת כמו אספלט, רצפת גרנוליט, רצפות בטון ופסיפס, משטחי אבן טבעית כמו אבן שיש ואבן ירושלמית, ניקוי כל האלמנטים כולל אבנים משתלבות, שטיפת קירות, מדרכות ואבני שפה, ניקוי ושטיפת סוככים ושלטי חוצות, משטחי עץ כמו דקים ופרקטים, ניקוי ושטיפת מתכות.

ניקוי בקיטור בלחץ מים גבוה – ללכלוך הבעייתי ביותר:

הסרת כתמי צבע וכתובות גרפיטי, כתמי עובש ופטריות, שאריות מזון, כולל גם הסרת מסטיקים, הסרת סימני צמיגים ממגוון סוגי משטחים, כתמי שמן ופיח, לשלשת של עטלפים וציפורים, קיטור בלחץ מים גבוה למגוון מטרות. מלבד ניקוי משטחים, בקבוצת אופק משתמשים בטכנולוגיית קיטור בלחץ מים גבוה למגוון מצבים ומטרות, קראו עוד אודות ניקוי בלחץ מים גבוה

קיטור לחץ מים
ניקוי בלחץ אוויר גבוה - אופק שירותי ניקיון

ניקיון לאחר שיפוץ ובניה

כל מי שנכנס אי פעם למשרד או בניין לאחר סיום השיפוץ או הבנייה בוודאי ראה בעצמו את הצורך בשירותי ניקיון מקצועיים.

עבודות הניקיון של קבוצת אופק מאגדות הרבה מאד פעולות, כולל:

ניקוי מקיף של אבק – הן מתשתיות המבנה הקבועות (תקרה, דלתות, קירות, חלונות ועוד) והן מתכולת המבנה (למשל, מוצרי החשמל או הרהיטים).

ניקיון השטחים המשותפים של המבנה, דוגמת חדרי מדרגות או לובי.

שטיפה– קרצוף הרצפה, חלון ותריסים, מטבח, דלתות ועוד.

שירותי הברקה של פרקט, תוך שימוש בחומרים איכותיים המותאמים לכל סוג של פרקט.

פוליש, ליטוש וקרצוף באמצעות ציוד מתקדם (פוליש וקס או פוליש קריסטל באמצעות מכונת פוליש).

PVC לאחר טיפול

PVC לפני טיפול

ניקוי דרגנועים

בכל מרכז קניות או קניון יש מדרגות נעות הדורשות ניקיון. חברת אופק מתחזקת במתחמים שבניהולה את הדרגנועים עם המכשור המתקדם ביותר וכך שומרת על הדרגנועים נקיים ומצוחצחים. ליצירת קשר עם חברת אופק להזמנת שירותי ניקיון לחצו על הקישור הבא!

ניקיון דרגנועים