אתרי בניה הינם ידועים בריבוי אנשים וכלים שונים, כלים אשר בוודאי כי חלקם עולים כסף רב ואיבודם או גנבתם עלולה אפילו לעצור הליכים שלמים, ולכן אנו מציעים לכם לבדוק בכל הנוגע לשירותי אבטחת אתרי בניה. שירותי אבטחת אתרי בניה הינם שירותי אבטחה מקצועיים אשר יקצו לכם מספר מאבטחים בכדי לאבטח את אתר הבניה באופן טקטי וחכם מפני גנבות, ונדליזם, שבירות, פורצים ואף אנשים אשר עלולים להיכנס לאתר עצמו ואפילו להיפגע בלא כוונת תחילה מהאתר בניה עצמו.
גנבות מאתרי בניה בישראל
גנבות מאתרי בניה הינן נושא כאוב וידוע לכל מי שאי פעם התעסק עם ניהול או אפילו עבודה פשוטה באתר בניה כלשהו; כלי אשר נעלם בלילה הופך לכאב ראש רציני לחלק מההליכים העתידיים – חלק מהכלים הינם יקרים ואף מהווים חלק אינטגרלי ובלתי נפרד לכל תהליך העבודה הספציפי, וגם הכלים הכבדים ביותר נוטים להיגנב. מעבר לעצירת הליכים, ישנם כלים אשר מחירם יכול להגיע אפילו לסכומים של כמה אלפי שקלים, גנבה של רכוש זה הינה כמובן פלילית, אך לא תמיד ניתן לאתר כלים אלו בקלות.
פתרונות שונים לבעיה
לעתים הפתרון בחלק מאתרי הבניה הינו הבאת הכלים ידנית ולקיחתם בסוף יום העבודה – טכניקה זו אינה תמיד מתאפשרת הודות לגדלים שונים של פרויקטים וצרכים שונים של כלים, לעתים פרויקט קטן יצטרך סט של כלי ליטוש ופוליש אשר לא ניתן בקלות להעמיסם ולפרקם, דבר זה מביא לביזבוז זמן ואף לעתים הבאת רכב נוסף.
ישנה עוד שיטה של השכרת מכולה נעולה – זוהי שיטה טובה ונוחה, משכירים מכולה חזקה ונועלים בה את הכלים לזמן בו אין נפש באתר הבניה, אך גם מכולות אלו נפרצות לעתים, מעבר לעובדה כי השכרת מכולה יכולה להגיע גם היא לסכום של כמה אלפי שקלים.
לא רק גניבות
מעבר לכך ישנם אנשים אשר נכנסים לאתרי הבניה ללא שום כוונת גנבה, כגון צעירים למיניהם אשר מחפשים מעט אקשן. אנשים אלו עלולים לפגוע בעצמם באתרי הבניה כתוצאה מאיזשהו חלק אשר עלול ליפול או להחליק מגובה רב, דבר אשר לא מדגיש באופן נאה את אתר הבניה ככלל, ועלול ליצור עילה לתביעה נגד אותן חברות בניה שאחראיות על המתחם.
לסיכום,
אבטחת אתרי בניה הינה האופציה היעילה והזולה ביותר בכל הנוגע לאבטחת אתר הבניה בכלל וכלי עבודה שונים בפרט. צוות מאבטחים מנוסה ומקצועי ידאג לאיבטוח טקטי ונכון של האתר למשך תקופת זמן אותה תבחרו – בלילה וגם במהלך היום. אבטחת אתרי בניה מבטיחה שמירה מצוינת על האתר ובנוסף תשמור גם על מסיגי הגבול מחוץ לו.