שירותי ניקיון למרכזים לוגיסטיים

ניקיון למרכזים לוגיסטיים

מרכז לוגיסטי (מרלו"ג) הוא אזור המרכז את פעולות האחסון וההפצה של החברה. מרבית המרכזים הלוגיסטיים יכללו מחסנים, אזורי אחסון, משרדים, ועוד.. ויהיו קרובים לצירי תחבורה מהירים. חלק מהמרכזים הלוגיסטיים כוללים גם שטחי חנייה גדולים לצי הרכב של החברה.
למרלו״גים יתרונות רבים בעיקר בהורדת העלויות והיכולת לרכז את פעילות ההפצה של החברה, אך קיימת בעיה מרכזית בניהול בשטחים כה גדולים , איך שומרים על ניקיון ?
גודל המחסנים משתרע על פני דונמים רבים, רוב המרלו"גים בישראל מתפרסים על שטח של עשרות קמ"ר, ועל שטח זה ממוקמים מחסני ענק, כבישי, רציפי העמסה, משרדים ועוד. השילוב של מלגזות ומשאיות, פריקה והעמסה של מוצרים, מאות או אלפי עובדים, וכן כבישים וחניונים מובילים לצרכי ניקיון מורכבים. בחלק ממרכזי ההפצה יש גם אולמות תצוגה וקבלת קהל, מה שמגביר את הצורך במרכז לוגיסטי נקי, מטופח וייצוגי.

בשל דרישות הניקיון של מרכזים לוגיסטיים יש להשתמש בשיטות ניקיון וחומרים המתואמים לדרישות השטח, ומשום כך תחזוקה שוטפת וניהול חכם הוא תנאי מחייב לתפעול מקצועי של המרכז, ואילו אי התמדה על ניקיון והזנחה של המרכז עלול לגרום לנזק חמור לסחורה המאוחסנת בו.

כדי לנהל תחזוקה שוטפת על הצד הטוב ביותר ולדאוג לניקיון יסודי ומותאם למרכז לוגיסטי נדאג לשלבי ניקיון מבוקרים כמו :

  • טיטוא ושאיבת הפסולת והאבק המצטברים על ידי שואבי אבק תעשייתיים המגיעים לכל פינה וכל מדף. ניקוי משטחי תעשייה במטאטא רכוב צריך להיעשות על ידי צוות מקצועי כדי לא לפגוע במשטח אותו מנקים.
  • שטיפה יסודית על ידי מכונות שטיפה מיוחדת הפועלת מחומרי ניקיון מותאמים לכל כתם. המכונה יודעת לקרצף, לשטוף ולשאוב מה שמקנה לה ניקוי טוטאלי של כל הרחבה.
  • קיטור הפועל בלחץ רב של מים ומסוגל להוריד כל כתם.
  • ניקיון חניונים וכבישים ע"י מכונות ייעודיות
  • ניקיון שטחי אחסון לפי המוצרים המאוחסנים בהם – חומרים מסוכנים, מקררים תעשייתיים וכדו'.

איך חברת אופק יכולה לעזור?

חברת אופק צברה ניסיון נרחב בעבודות ניקיון מכל הסוגים ובכל דרגות הקושי במקומות רבים. בזכות הניסיון הרב של קברניטי החברה בניקוין שוטף של: מפעלים, מרכזי תעשייה, מרכזים מסחריים, בנייני משרדים ומוסדות ציבוריים שונים. יש לנו צוותים מנוסים ומקצועיים וכן מכונות ותכשירי ניקיון המותאמים לסוגי שטחים שונים. עם אופק אתם יכולים להיות בטוחים שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר!

עוד בסל השירותים של החטיבה המקצועית

צרו איתנו קשר
דברו איתנו דילוג לתוכן