ניקוי חדרים נקיים

ניקוי חדרים נקיים זו עבודה מורכבת

ניקוי חדרים נקיים היא עבודה לצוות מקצועי המגיע עם מכשור מתקדם בכדי לוודא ניקיון בסטנדרט הגבוהה ביותר ושמירה קפדנית על הסטריליות של החדר. אופק שירותי ניקיון תשמח לעמוד לשירותכם ולהבטיח את ניקיון החדרים הנקיים עבורכם.

חדרים נקיים דורשים התייחסות מיוחדת. בניגוד לשירותי ניקוי רגילים, חדרים נקיים דורשים סטריליות מוחלטת וניקיון מזיהומים בכדי לעמוד באופן מלא בתקני העבודה הרגישים, וכדי לבקר באופן מושלם את כל הפרמטרים הסביבתיים של החדר: הטמפרטורה, לחץ האויר, ועוד. עקב כך החדר חייב להיות נקי ברמה הגבוהה ביותר וללא שום עיגול פינות מצד צוות הניקיון.
בין החדרים הזקוקים לשירות ניקוי חדרים נקיים אפשרות למצוא מעבדות בתחום האלקטרוניקה, הכימיה והביולוגיה הזקוקים לסריליזציה כמעט מוחלטת בכדי לא לפגום בטיב העבודה. לכל סוג חדר נקי ישנם נהלים שונים ורמת ניקיון אחרת שנדרשת. בהתאם לכך אנו מתאימים את החומרים המשמשים לניקוי ואת המכשור שיוכל לבצע את העבודה. בין אם מדובר על שיטת ניקוי יבשה או שיטה רטובה או שיטה המערבת קרניים אולטא סגולויות, שימוש בוואקום, קרח יבש ועוד, אנו נוכל להתאים את הניקיון לכל צורך שיעלה.

ניקוי חדרים נקיים עם אופק שירותי ניקיון

הצוות שלנו שומר על כל הכללים הקפדניים של ניקוי חדרים נקיים בכדי לבצע את העבודה באופן מושלם. הניקוי מתבצע באיטיות תוך ביצוע תנועות מבוקרות, חיטוי של כל פריט ציוד וכלים בנפרד, מניעות הצטברות חומרים שונים, הפעלת אוורור במהלך הניקוי, לבישת חליפות מתאימות אשר מכסות את העובדים בכף רגל ועד ראש, וכמובן ניקוי הרצפה ביסודיות בסיום ניקוי החדר עצמו.

זקוקים לשירות ניקוי לחדרים נקיים? לפרטים נוספים וקבלת הצעה לחצו כאן וצרו עמנו קשר

עוד בסל השירותים של החטיבה המקצועית

צרו איתנו קשר
דברו איתנו דילוג לתוכן