שירותי חיטוי מפני חיידקים

אופק – שירותי חיטוי כללי

הגן על הסובבים אותך מפני ווירוסים, חיידקים ונגיפים (כולל נגיף COVID-19 – ווירוס הקורונה). חיטוי מבנים, משרדים, קניונים, בנייני מגורים וכ'ו במקצועיות מירבית תוך הקפדה מלאה של הנחיות משרד הבריאות.

  • הגנה מלאה מפני ווירוס הקורונה.
  • משמיד 99.99% מהווירוסים והחיידקים במקום הנגוע.
  • לא רעיל


מעוניינים בשירותי חיטוי וניקיון? צרו איתנו קשר או התקשרו ל- 072-3911088

לרכישת מוצרי חיטוי והיגיינה לחצו כאן!

חיטוי קורונה – רק עם אופק!

על פי מחקרים רבים שנערכו בזמן האחרון, ידוע כי נגיף COVID-19 (קורונה) מושמד כאשר בא במגע עם חומרים כימים וחומציים המבוססים על כלור (אקונומיקה וכד') אשר אינם ידידותיים לסביבה ומסוכנים לאדם במשך חשיפה ארוכת טווח. בנוסף לחומרים אלו, קיימות תרכובות אמוניום רבעוני. תרכובות אלו יעילות נגד חיידקים מסוג קורונה, הן אקולוגיות ואינן רעילות כלל לאדם. אנו באופק משתמשים בחומרים אלו על מנת לחטא משטחים רחבים ולהשמיד 99% מהחיידקים הבאים איתם במגע.

לפי הנחיות משרד הבריאות – אך ורק בעל מקצוע בעל היתר מאושר ליישם אותם בצורה נרכבת ומבוקרת. לפיכך – צרו איתנו קשר עוד היום והזמינו בעל מקצוע שיחטא את הסביבה שלכם. הגנו על קרוביכם מפני וירוסים וחיידקים!
כל החומרים שאנו משתמשים בהם הנם ידידותיים לסביבה וניתן לחטא באמצעותם כל אזור יבש כגון דלתות, מעקים, ידיות שולחנות ועוד…

אנו באופק מ.ב – חברה לניקיון ואחזקה,  משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת – בשונה ממוצרי חיטוי קונבנציונליים שיכולים לכסות רק עד 35% מכל המשטחים בבית. לאחר הריסוס, חומר החיטוי נדבק למשטחים לזמן קצר, ובאופן יעיל מאפשר לכסות היטב כל פינה ומשטח ב100% חיטוי!
עם ניסיון של יותר מעשור באספקת שירותי ניקוי מקצועיים בכל רחבי הארץ זאת באמצעות כוח אדם מיומן, מכשור ייעודי וחדיש, וחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה.

אם אתם מעוניינים בשירותי חיטוי וניקיון , צרו איתנו קשר או התקשרו ל 072-3911088

לרכישת מוצרי חיטוי והיגיינה לחצו כאן!

עוד בסל השירותים של החטיבה המקצועית

צרו איתנו קשר
דברו איתנו דילוג לתוכן