שירותי ניהול ואחזקה - ניהול מגדלי יוקרה

קבוצת אופק מתמחה בשירות ניהול מגדלי יוקרה מקצועי ומקיף. החברה מספקת מענה מיידי ואדיב לצרכיהם השונים של דיירי המגדל, במטרה ליצור סביבת מגורים איכותית, בטוחה ונעימה לשביעות רצונם המלאה.

ניהול מגדלי יוקרה ברמת התחזוקה

תחזוקתם של מגדלי יוקרה הינה מלאכה מורכבת יותר מזו הדרושה בבניין מגורים רגיל, בהיותה כוללת מגוון רחב יותר של שירותים. אנו מספקים מענה ניהולי כולל ומקצועי עבור כל צרכי בניין, המשלב מערך הפעלה מבוקר וחסכוני במיוחד של משק האנרגיה:

  • שירותי ניקיון במרחבים ציבוריים שבמגדל ובסביבתו, כולל שטיפת חדר מדרגות ולובי, ניקוי מעליות וחלונות, וכן ניקיון בגובה ושירותי פוליש וקס. כל זאת בעזרת מיטב אנשי השירות והציוד החדיש והמתקדם ביותר, ותוך שימוש בחומרי ניקיון איכותיים, נושאי תו תקן וידידותיים לסביבה.
  • תחזוקת ובקרת מערכות טכנו-מכאניות מתקדמות, הנעשית באופן יעיל וחסכוני תוך התאמה לצרכי המבנה ודייריו.
  • תחזוקת, טיפול ותיקון כל מערכות המגדל – מערכות מיזוג ואוורור, מערכות הסקה וחימום, משאבות לחץ, מערכות כיבוי אש, מעליות, גנראטורים, מערכות הסקה, מערכות סולאריות, מערכות חשמל, מים ואינסטלציה ומערכות אבטחה ובקרה.
  • תחזוקת והפעלת מתקני המבנה ואבזריו – לרבות מתקני ספורט, ספא, בריכת שחייה, לובי, חדר כושר, חניון ומועדון הדיירים.
  • עיצוב ותכנון גינות במבנה ובסביבתו, וכן תחזוקתן השוטפת הכוללת פיקוח על מערכות השקיה מתקדמות.
  • שירותי הדברה וריסוס תקופתיים.
  • תחזוקה ירוקה – בדגש על חיסכון באנרגיה, מחזור והפרדת פסולת ומים אפורים.
  • הפעלת וניהול ספקי שירות חיצוניים.

אבטחה ושמירה

ניהולו השוטף של מגדל יוקרה כולל גם שמירה ואבטחה באמצעות מערכות מתקדמות, וכן כוח אדם מקצועי ומיומן הדואג לשמירה על שלוות ובטחון הדיירים תוך הקפדה על הופעה הולמת וייצוגית. שירותי האבטחה כוללים עמדת קבלה מאוישת עשרים וארבע שעות ביממה, שמירה, פיקוח ובקרה על הנכנסים למבנה ומתן כניסה לאורחים מאושרים בלבד, סיורים רגליים וממונעים בכל חלקי המבנה וסביבתו, וכן סיוע לדיירים הנקלעים למצוקה.

ניהול ושירות צרכי הדיירים במגדל

ניהולו של כל מבנה מגורים, ובוודאי של מגדל יוקרה, כרוך במגע יומיומי עם הדיירים. חברתנו מעמידה לרשותכם מנהלים מקצועיים ואיכותיים בעלי מודעות שירות גבוהה, אשר יטפלו בכל צורך ובעיה. זאת בעזרת ציוד וטכנולוגיות מתקדמות, ומתוך הקשבה ונכונות לשפר את טיב השירות לשביעות רצונכם. שירותינו כוללים בין היתר:

  • גביית כספים מדיירי המגדל, המגובה במערכות ניהול ממוחשבות וחכמות.
  • פתירת קונפליקטים בין שכנים.
  • סיוע ומענה אישי לכל דייר בבניין באמצעות מוקד פניות ממוחשב.
  • מערך ייעוץ וסיוע משפטי.
  • עדכונים ודיווחים שוטפים לדיירי המבנה.

שירותי ניהול מתקדמים

אנו מספקים ניהול חדשני ומקיף בעזרת שירותי משרד הכוללים מערכות ותוכנות מתקדמות, ותוך הקפדה על שקיפות מלאה בכל תחומי הניהול. שירותים אלו כוללים בין היתר:

  • ניהול ובקרת כספים ותקציב של אחזקת ותפעול הבניין, כולל הגשת דוחות חודשיים ותקופתיים.
  • צמצום והקטנת הוצאות שוטפות קיימות, עתידיות ובלתי צפויות.
  • תוכנית מונעת עבור תחזוקה, על ידי מעקב ובקרה של הבניין.
  • חידוש של חוזים והסכמי שירות.
  • ניהול ביטוחי המבנה השונים, לרבות ביטוח צד ג ' וביטוחי מבנה.
  • ייצוג מול הרשויות השונות.
  • ליווי וייעוץ טכני הנדסי.
  • ניהול כוח האדם בבניין.
  • שמירת ערך הנדל"ן של המבנה וסיוע במיתוג מוניטין הנדל"ן שלו.
  • פיקוח וליווי של עבודות יזומות במבנה.

שירותים ייחודים למגדלי יוקרה

במסגרת ניהול מגדלי יוקרה מוצעים באופן מיוחד שירותי ניהול אקסקלוסיביים, הכוללים בין היתר שירות ייחודי לדיירים השוהים בחופשה או שאינם שוהים בביתם לאורך תקופות ממושכות, ושירות ישיר לבית הדייר. בנוסף מסופקים שירותי קונסיירז' אישיים כדוגמת ניקוי יבש וכביסה, שירות חדרים עשרים וארבע שעות ביממה, עוזר אישי, עיסוי או עיצוב שיער, וכן הזמנת מקומות לאירועים, מסעדות ומופעים.

 

כיצד בוחרים חברת ניהול מגדלי יוקרה?

איך כדאי לבחור את חברת הניהול של מגדלי היוקרה? תמיד כדאי להתחיל עם סקר שוק. קודם כל כדאי לבדוק מהו הניסיון של החברה, מה היכולת של החברה וכמה מהר היא תוכל לספק לכם פתרונות אם יצוצו בעיות בשטח.

חשוב לראות איזה שירותים מספקת החברה. אם היא מנסה לחסוך עכשיו על עלויות ותחזוקה, זה יכול לעלות לכם הרבה כסף בהמשך הדרך.

יש לזכור שחברות ניהול הן לא פתרון קסם לכל הבעיות שיש בבניינים משותפים. הרבה מהבעיות שיש בין הדיירים הם דווקא סביב עניין הבריכה. למי מותר להיכנס ולמי לא, מי משלם וכמה.

כלומר, החיים הנוחים של מגדלי היוקרה עולים מחיר גבוה, והרוכשים צריכים להחליט מראש אם הם רוצים לשלם אותו.