אדם חכם אמר פעם שהקללה הגדולה של הרושם הראשוני היא שניתן להשאיר אותו בדיוק פעם אחת. עם זאת, הרושם הראשוני נזכר למשך זמן רב ולמעשה במקרים רבים אף פעם לא נשכח. ואז נשאלת השאלה, בידי מי אתם מעוניינים להפקיד את הרושם הראשוני שהמשרד שלכם ייצור בעיני המבקרים בו. הכוונה היא לשותפים העסקיים שלכם, לשותפים הפוטנציאליים שלכם, לעובדים הפוטנציאליים שלכם ועוד. רוב הסיכויים שהתשובה שלכם היא: "בידיים הטובות והמקצועיות ביותר שישנן". אי לכך, נוח לנו להניח שאתם זקוקים לחברת ניקיון משרדים מקצועית בפתח תקווה.

היתרון הגדול של משרד נקי, מאורגן ומסודר

הזכרנו את ההשפעה שישנה למשרד מאורגן ומסודר על הדרך בה יתפסו אתכם המבקרים במשרד. עם זאת, כאן לא מסתיימת החשיבות של הארגון ושל הסדר. משרד מאורגן, נקי ומסודר הוא גם משרד יעיל יותר. ישנה השפעה רבה למידת הסדר במשרד על איכות העבודה של העובדים בו, עובדה שהוכחה במספר רב ביותר של מחקרים. כאשר סביבת העבודה מבולגנת ולא נקייה, התפוקה הכללית של המשרד יורדת באופן ניכר. הקפדה על אחידות, על ניקיון, ארגון וסדר תורמת לפיכך לעלייה בתפוקה, לשיפור במידת הריכוז של העובדים ובמחויבות גדולה יותר לארגון באופן כללי.

היתרונות של עבודה מול חברת ניקיון משרדים מקצועית

היתרון המרכזי של חברת ניקיון משרדים הוא בראש ובראשונה השירות הכולל. השירות הכולל לרוב לא ניתן במידה ופונים לעובדי ניקיון שפועלים באופן פרטי או עצמאי כפרילנסרים. משמעות הדבר היא שאתם יכולים לדאוג לניקיון השירותים והמטבחון, ניקיון המשרדים עצמם וניקיון החלונות, איסוף האשפה מהמסדרונות, ניקיון המעלית ועוד והכל במקום אחד. רוב הסיכויים שבמידה ויצא לכם לעבוד מול עובדי ניקיון פרטיים, שמעתם את המילים: "את זה אני לא עושה". אנחנו יכולים להבטיח לכם שעובדי ניקיון שעובדים כשכירים בחברת ניקיון מקצועית, לעולם לא ייכנסו אתכם לחיכוכים.

יתרון נוסף הוא שתמיד יש לכם אל מי לפנות. בניגוד לעובדי ניקיון פרטיים, עובדי ניקיון שמועסקים בחברה כפופים להנחיות ולתקנות של החברה המרכזית בה הם פועלים כשכירים ולכן חיכוך עם המשרד עלול להוביל לפיטוריהם. עובדים עצמאיים יכולים פשוט להתפטר ולהמשיך הלאה וזהו לא המצב עם עובדים של חברת ניקיון גדולה ומקצועית. כמו כן חברת ניקיון מקצועית מפעילה יחידה של ניהול קשרי לקוחות כך שתמיד יש לכם אוזן קשבת ותמיד יש לכם אל מי לפנות.

איכות העבודה

אחד ההבדלים המרכזיים שמהווים יתרון נוסף ומוחץ לחברות ניקיון מקצועיות על פני עובדים עצמאיים הוא שעובדים שפועלים כשכירים בחברת ניקיון מקצועית הם לרוב עובדים שעוסקים בתחום במשרה מלאה. משמעות הדבר היא שהם עובדים מקצועיים יותר, מיומנים יותר ובעלי ניסיון בתחום. אלו העוסקים בתחום באופן עצמאי, לרוב מגיעים מרקע שונה ועובדים בניקיון במשרה חלקית על מנת להשלים הכנסה. במקרים לא מעטים מדובר על סטודנטים שעובדים בתחום או על חיילים שקיבלו אישור עבודה. מן הסתם מדובר על עובדים הרבה פחות מסורים, הרבה פחות מקצועיים ואלי החשוב ביותר – הרבה פחות מחויבים מבחינה אישית ומקצועית למלאכת הניקיון. חברת ניקיון מקצועית כשמה כן היא – מקפידה להעסיק אך ורק אנשים מקצועיים ומנוסים שפועלים תוך פיקוח ישיר ונתונים לביקורות מתמידות על איכות העבודה שלהם.

ואם היום לא בא לי?

ולסיום, נזכיר את הקפריזות של עובדים עצמאיים. דמיינו לעצמכם שבדיוק היום אחרי הצהריים צפויה לכם פגישה עם משקיעים חשובים שעתידים להגיע אליכם למשרד במטרה לנסות ולבדוק אפשרות של השקעה בעסק שלכם. המשרד מבולגן, הפח לא רוקן כבר מספר ימים ואתם מצפים בכיליון עיניים להגעתו של המנקה הקבוע והעצמאי שלכם. לרוע המזל העובד מבושש להגיע ולאחר ניסיונות רבים להשיגו בטלפון מתברר לכם שהוא לא מתכוון להגיע לעבודה כיוון שהוא לא מרגיש טוב. נשמע כמו אסון, הלא כך? ובכן, אנחנו יכולים להבטיח לכם שמקרים מעין אלו פשוט לא מתרחשים כאשר עובדים מול חברת ניקיון מקצועית. בכל מקרה בו ישנה בעיית כוח אדם, החברה תדאג לשלוח לכם עובדים מחליפים במקום הקבועים על מנת שתצאו מרוצים.