בני ברק הינה עיר מיוחדת המשלבת צביון חיים יהודי דתי, לצד מרכזי עסקים ומסחר. בעיר ממוקמים מספר גדול של בנייני משרדים המעסיקים ציבור עובדים חרדי וחילוני, תוך התחשבות והקפדה על צרכי הכשרות, שמירת מצוות, יום השבת וימי חג. ריבוי העסקים הוביל לצורך גובר בחברות מקצועיות לניקיון משרדים, המסוגלות להתאים את עצמן לצרכיהם הייחודים של העסקים והעובדים בבני ברק.

משרד נקי מעלה את תפוקת העובדים

מחקרים רבים מצאו קשר ישיר בין איכות ותפוקת העובד ובין רמת הסדר והניקיון במשרד. נמצא כי הניקיון תורם רבות ליצירת אווירה נעימה ושקטה בסביבת העבודה, וכך מעלה את רמת הריכוז של העובדים ואת יכולתם לחוש נינוחים. עובדה זו מקבלת משנה תוקף בזמנים המודרניים, בהם מבלים עובדים שעות רבות במשרד המהווה עבורם כעין בית שני, וזאת בנוסף על מבקרים חיצוניים המגיעים למקום לרגל עסקים.

משרד נקי שומר על בריאות העובדים

חלל משרד המנוקה באופן יסודי מגן על העובדים מפגיעות הקשורות באבק , לכלוך וחיידקים. חשוב להבין כי משרדים הינם חללים סגורים בעלי מערכות הסקה ומיזוג פנימיות, וכמעט ללא אוויר צח החודר באופן ישיר. מצב זה מהווה מצע אידיאלי להתרבות אבק וחיידקים, ומתבטא כבריבוי מקרי חולי ואלרגיה של העובדים. יש לציין כי מזיקים אלו נוטים להתרבות במקומות שונים במשרד, החל בשטיחים וריפודים הצוברים אבק ועובש, דרך כלי אוכל, כיורים ושירותים המשמשים מספר אנשים, וכלה במקלדת הנחשבת לאחד ממצעי ההתרבות המשמעותיים ביותר בסביבת העבודה. יחד עם זאת, ניתן בהחלט להימנע ולצמצם בעיות בריאות בקרב העובדים באמצעות ניקיון יסודי ומקצועי של המשרד, המתבטא בסופו של דבר בהפחתת ימי ההיעדרות. ניקיון המבוצע על ידי חברה מקצועית מגיע לכל פינה במשרד, ונעשה בעזרת חומרים איכותיים המחטאים את משטחי העבודה והרצפות אך אינם מזיקים לבריאות.

חברת ניקיון או מנקה פרטי ?

רבים מבעלי המשרדים בבני ברק מתלבטים בין העסקת מנקה פרטי לבין שכירת חברת ניקיון מקצועית. העסקת מנקה פרטי מומלץ ומוכר אכן עשויה להבטיח את אמינותו ואת היכרותו עם הצרכים הדתיים של עובדי החברה. ואולם, בדרך כלל מנקה פרטי אינו איש מקצוע מיומן, ואין בידיו את הידע, הציוד והכלים הנחוצים לביצוע עבודות יסודיות ומקיפות כמו ניקוי ריפודים, פוליש, חיטוי או ניקוי בגובה. במקרים רבים העסקת עובד ניקיון פרטי משמעה השלמה של עבודות הניקיון על ידי עובדי חברה חיצונית, התעסקות ברכישת חומרי ניקיון למשרד, ובעיה בימים בהם המנקה נעדר עקב בעיות אישיות או מחלה. מקשיים אלו ניתן להימנע בעזרת חברת ניקיון מקצועית ואמינה שהינה בעלת ידע והבנה בצרכי הקהל הדתי. כלומר, חברה המחזיקה בכל הציוד הנדרש, מסוגלת לבצע את כל סוגי עבודות הניקיון, מספקת עובדים חלופיים במידת הצורך, ומאפשרת גמישות רבה מבחינת שעות העבודה.

שירותי ניקיון משרדים מותאמים למגזר הדתי

לכאורה אין קשר ישיר בין שירותי ניקיון משרדים ובין צרכים הקשורים לדת ומסורת. ואולם, רבות מבין משימות הניקיון הפשוטות מצריכות התחשבות, תשומת לב, הבנה והיכרות עם דרישות המגזר הדתי. לדוגמא, חברות ניקיון בבני ברק נדרשות שלא לעבוד לאחר כניסת השבת ובימי חג, ולהקפיד על שטיפה נפרדת של כלי אוכל בשריים וחלביים. עליהן גם להתחשב במשרדים המפרידים בין גברים ונשים, לתת את הדעת על ציבור המתפללים, ולהשתמש בחומרי ניקיון כשרים העומדים בדרישות הציבור החרדי. לכן, לצורך קבלת שירותי ניקיון איכותיים בבני ברק חשוב לבחור בחברה המסוגלת לתת מענה לכל צרכי המגזר, לצד היותה אמינה ומקצועית.